Slik går dagene mine

God morgen dere fine!

De siste dagene har jeg hatt søsteren min på besøk, så jeg har rett og slett prioritert tid med henne isteden for å oppdatere bloggen. Det skal sies at motivasjonen er litt til og fra, men nå føler jeg at den er tilbake igjen. Så jeg gleder meg til de kommende dagene. Jeg har flere ideer til blogginnlegg og Youtube videoer. Så jeg ser frem til det! Jeg håper at dere er friske og at ting er bra med dere. Her er ting bra, så vi har ingenting å klage på. Jeg skulle gjerne ønske at vi var på jobb akkurat nå, men det er vi altså ikke. Jeg krysser fingrene for at ting kommer tilbake til normalen så fort som mulig altså! Jeg syntes situasjonen er skikkelig trist og forferdelig, så jeg håper at det går over. Jeg prøver å ikke tenkte så mye på det, men det dukker jo så klart opp i tankene i blant. Jeg prøver å holde meg opptatt med husarbeid, hagearbeid og generelt rydding og slikt. Det er snart ikke så mye mer å rydde, men jeg skal få kjøpt meg maling slik at jeg kan begynne å male gjerde ute. Det gleder jeg meg til! 

Vi gjør som folk flest og holder oss hjemme, og inne. Men i går måtte vi en tur ut for å få unna litt handling. Vi trengte mer mat, jeg måtte på apoteket også kjøpte vi litt andre ting. Jeg tenkte å lage en innkjøpsvideo en av de kommende dagene siden jeg også har handlet litt på nett. Er det ønskelig? 🙂 Jeg tenker alt av underholdning nå er vel interessant, hehe! Tro det eller ei, men jeg er helt hekta på x on the beach…Jeg har aldri hatt sansen for det og alltid tenkt at jeg ikke synker så lavt, men slik har det blitt… Jeg kan ikke vente til neste episode!Nå skal vi spise litt frokost, så har vi egentlig ingen planer. Vi skal kanskje bake litt, gå en tur og ellers bare slappe av. Det er liksom ikke så mye å finne på disse dagene. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag i dag! Så må dere gjerne komme med forslag dersom dere har noen ønsker på enten video eller innlegg. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg