Slik ble årets juletre

Hei dere fine!

I dag har jeg egentlig følt meg litt “lost” og ensom. Det er sikkert fordi jeg ikke har gjort så mye, og generelt hatt en dårlig energi i dag. Heldigvis kommer F hjem i morgen, så da er jeg sikker på at jeg får et nytt giv igjen. Forrige gang han kom hjem klarte jeg ikke å sitte stille. Jeg gjorde alt mulig hele tiden, haha! Han skulle så klart ønske at jeg kanskje satt litt mer i ro på sofaen sammen med han, men jeg får liksom bare så lyst til å gjøre alt mulig. Denne gangen har jeg savnet han helt sykt, og jeg trenger virkelig å være sammen med han nå. Så det at han kommer hjem i morgen er bare helt fantastisk, herregud som jeg gleder meg!! Jeg lagde nettopp curry til meg selv, men den ble brent. Den ble for spicy og nan brødene ble svidde. Det skjer jo aldri når jeg lager mat til andre, men når det kun er meg spiller det liksom ingen rolle..:(Over til noe annet! Slik ble årets juletre. Hva syntes dere? Som jeg har nevnt tidligere, så kjøpte vi like gjerne et falskt et i år. Så slipper vi å skulle kvitte oss med det, og alle dyrene som kommer inn i huset. Det skal sies at jeg skal kjøpe duftlys som lukter som gran da, for lukten savner jeg litt… Ellers er jeg veldig fornøyd!Dere finner akkurat dette treet HER. Jeg syntes det er veldig fint med tanke på at det bare kostet tusen kroner. Vi gadd liksom ikke å legge inn flere tusen. Vi skal jo tross av alt ikke feire hjemme hos oss i år uansett. Julepynten er fra flere steder, men de fineste kulene er fra Skeidar. Noen fra Kremmerhuset og noen fra Rusta. Sløyfen kjøpte jeg på Nille og lysene er fra Rusta. Jeg lurte på om jeg skulle kjøpt en kurv til å ha treet oppi, men så tenker jeg at gavene kommer til å dekke den åpne plassen under treet. Jeg kommer sikkert ikke til å få sove i natt siden jeg gleder meg så mye til i morgen, hehe! Det er jo i tillegg Black Friday, og jeg skal på jobb. Det ser jeg frem til♥ Kom gjerne med forslag til innlegg dersom dere har noen! Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg