Sleepover

Hei fine folk! 

Jeg håper at det står bra til med dere, og at helgen har vært fin♥ Jeg har nettopp åpnet meg en zero og er klar for totalt avslapping. Jeg har nettopp kommet hjem etter å ha kjørt søsteren min og Tassen hjem til Sandefjord. De sov over hos oss i natt, og det var så koselig! Derfor fikk jeg ikke oppdatert dere noe mer i går, i og med at all min tid gikk til de. Vi dro tidlig til Downtown for å handle litt på Normal. Jeg syntes det er så rart at vi ikke har Normal i Skien?! Det åpner straks på Hvaltorvet i Sjf, Amfi Larvik og Nordbyen.. Hvorfor ikke Skien?? Jeg kjøpte blant annet ny foundation og litt smått som jeg trengte. Jeg hadde så lyst på en drugstore foundation som jeg kan bruke på jobb, isteden for å bruke de dyre jeg har til hverdags. Smart!I og med at Downtown holder på å renoveres, så var det trangt og lite utvalg – Så vi dro videre til Herkules. Der satt vi oss på cafe for å spise kake og drikke smoothie♥Mmmm, så digg!♥Etter litt shopping dro vi til meg for å lage middag og kose oss. Vi bakte også boller som ikke ble så veldig bra, haha. Men det er jo smaken som teller.F holder på å lage middag atm, det blir wok i dag. Vi har bestemt oss for å spise litt sunnere, så vi kan jo like gjerne starte nå. Hehe. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag kveld, så blogges vi♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg