SLAY BELLE

Hei dere fine!

Jeg følte meg skikkelig langt nede i går og hadde så sinnsykt hjemlengsel, men det er heldigvis bedre i dag. Det er på ne måte litt kjipt å være hjemme noen dager i julen også, for da vil man bare være hjemme og ikke tilbake på jobb. Men nå gjenstår det bare en uke av denne tre ukers perioden, så skal jeg ha tre uker hjemme. I tillegg så går vi bare en tur i morgen, så da skal vi kjøre en tur hjem og mest sannsynlig sove hjemme. Med mindre øvelsen tar lang tid osv da, da kan det hende vi ikke rekker det..Men jeg krysser fingrene! Jeg skrev i forrige innlegg at jeg kunne lage en video med hva jeg fikk til jul, men en ting jeg har lyst til å vise dere først er denne superfine sminke kolleksjonen til Laura Lee. Dette er det nyeste hun har kommet med og jeg ønsket meg der sterkt til jul! Jeg var så heldig å få det av søsteren min, så jeg ble skikkelig glad. Jeg er jo veldig stor fan av LL og jeg eeelsker produktene hennes, så det er noe jeg anbefaler dere. I denne kolleksjonen kommer det tre highlightere, et øyeskyggepalett og tre liquid lipsticks. Fargene i øyeskyggepalette kommer ikke ordentlig frem på bildet siden jeg har den plastikken som følger med over. De er super pigmenterte og skikkelig fine. Jeg gleder meg skikkelig til å teste dem ut. Jeg har allerede prøvd highlighterene og de er såååå bra! I love itShe´s a beauty …På toppen av det hele så kjøpte søsteren min den så tidlig at hun fikk kortet signert for meg. Det er gøy å ha 🙂 Jeg fikk sykt mye annet av søsteren min også, men det viser jeg dere senere! Jeg fikk blant annet masse fra Glamglow, Redken, Mac og NYX. Jeg er så heldig, hehe!Nå skal jeg få unnagjort en treningsøkt hvis det går i alle disse bølgene.. Det er ikke bare bare å ta knebøy mens hele båten gynger frem og tilbake.. Så skal jeg kure håret og ta ansiktsmaske – deilig! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre, så blogges vi♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg