Skogstur i vakker natur

Hei dere fine!

Jeg håper at dere har hatt en fin dag♥ Det har jeg! Det har vært en så utrolig fin dag i dag, og mye gøy har skjedd. Jeg fikk noen gode nyheter tidligere i dag, men det vil jeg dele med dere litt senere. Som jeg nevnte tidligere i dag så hadde jeg en plan om å dra på kjøpesenteret for å spise kake på cafe og kanskje kjøpe inn noen julegaver. F foreslo å gå en tur i skogen først, og det fikk jeg så lyst til! Så før vi hadde rukket å bestemme oss for hva vi skulle, slo jeg sammen en pinnebrød deig og pakket ryggsekken. Skogstur ble det!Jeg kledde meg med ull under ull og det ble alt for varmt. Men jeg vil heller svette enn å fryse, så jeg klarte meg fint.

Vi gikk rundt ved Åletjern. Der er det så fint, spesielt på denne tiden av året. Se så fint! Åhh, jeg elsker naturen♥Vi hadde med både pølser, marshmallows og pinnebrød. Så vi ble mer enn mette for å si det sånn 🙂 Pølse smaker enda bedre når man har grillet dem over bål syntes jeg, så jeg stor koste meg. 

– Skogstur i vakker natur – 

Pinnebrød er jo så godt! Jeg hadde helt glemt hvordan det smaker. Det er liksom ikke så ofte man er ute i skogen og griller det lenger, men jeg sa til F at vi måtte gjøre dette oftere. Det var han enig i♥Åhh, for en fin dag… Jeg vil ha flere slike! Nå står sofakos for tur. Jeg må strikke for harde livet siden jeg vil ha vesten ferdig før lørdag. Så blir det faktisk ikke så sent på meg i dag, for jeg har hatt tidenes migrene..Heldigvis er det over nå, men det tar på. I morgen er en veldig spennende dag, som jeg både gruer og gleder meg til. Ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg