Skitur ble kafebesøk

Hei dere fine!

Jeg håper at dere har det fint♥ Jeg føler meg endelig mye piggere og frisk. Utrolig nok våknet jeg med hodepine i dag, så jeg var slått ut store deler av morgningen. Heldigvis så kikket smertestillende inn og jeg følte meg bedre. F og jeg ble plutselig skikkelig gira på å gå på ski, så vi kledde på oss og gjorde oss klare. Så fant vi ut av at jeg ikke hadde ski her i Skien, men i Sandefjord… Så vi startet jakten på nye ski, men i og med at jeg ikke går på ski mer enn et par ganger i året så gadd jeg ikke å bruke fem tusen på et nytt par. Det var nemlig det billigste vi fant på XXL. 5k for et par med ski, for en amatør? Nei takk, jeg står over.Så derfor bestemte vi oss for å heller ta beina fatt og gå oss en tur. Frisk luft trengte jeg i hvert fall etter å ha vært alt for mye inne de siste dagene. Det var 16 minus her til morgningen i dag, men det ble heldigvis litt varmere utover dagen. I tillegg så sto solen på, så det var faktisk ganske så fint her i dag. Etter en liten gåtur dro vi på Lykke som er en cafe her i Skien. Den er veldig koselig, og de har god mat! Denne gangen gikk vi for tomatsuppe som vi begge angret litt på, siden den ikke var så god egentlig… Vi tok også edamamebønner på delings, og de var gode! Det er jo min favoritt snacks. Og jeg tror faktisk jeg skal spise noen nå mens jeg skal se på “The voice”. En fin dag♥ I morgen skal jeg til Sandefjord igjen og det gleder jeg meg så masse til! Nå som jeg er hjemme hver dag kjenner jeg skikkelig på savnet med å ha hund. Mamma har jo Hugo, og søsteren min har Tassen. Jeg elsker de så, og jeg får sååå lyst på min egen! herregud, tenk når jeg kan kjøpe meg min egen hund?! Så derfor gleder jeg meg ekstra mye til å reise til Sandefjord, for da får jeg en god dose med Tassen kjærlighet♥ Og så klart søster kjærlighet. Ønsker dere en fin kveld. Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg