Skikkelig skuffet

God kveld!

Jeg tror hver periode at jeg skal rekke å blogge tre ganger om dagen og komme med masse bra innhold, men hverdagen kommer i veien for meg. Jeg kan stå opp og ha et innlegg i tankene, men så begynner jeg heller å vaske badene, støvsuge og organisere kjøleskapet. Så er plutselig ideen om blogginnlegget borte, og middag står for tur. Så enten må jeg prioritere annerledes, ellers må jeg få hushjelp. Neida, det var tull. Jeg kommer aldri til å skaffe meg hushjelp, jeg er for psyko når det kommer til mitt eget hjem. Jeg liker å gjøre ting selv. Selv når F tilbyr å hjelpe til, takker jeg som regel nei. Dersom jeg takker ja, så ender det som regel med at jeg ber han ikke hjelpe til allikavel. Men nok om det. Vi dro ut for å spise i dag, og jeg er så utrolig skuffet…. Vi har bestemt oss for å ikke spise så mye ute fremover, men vi har lenge hatt lyst til å teste ut et nytt sted i Porsgrunn. Dessuten så sier jeg ikke nei når han spanderer ;*. Vi dro på Oscar Brasserie som er en tyrkisk (tror jeg) restaurant. For det første…. Vi ventet nesten en time på maten.Selv på bildet kan man jo se at den potetmosen er litt vel stekt. Men hovedproblemet var kjøttet. Dette var indrefilet av okse, som vi ønsket medium stekt. Det var mildt sagt gjennomstekt, og grått. Det var skikkelig, skikkelig dårlig. Jeg spiste langt ifra opp kjøttet. I tillegg så er det jo en brokkoli, og en blomkål. Potetmosen var så varm at jeg ikke kunne spise den nesten, og den ble jo aldri kaldere heller.. Føler det blir masse negativt her, men jeg vil tipse dere om det så ikke dere bruker pengene deres her! Denne retten kostet 295kr, så altså nesten 300kr for dårlig kjøtt og kjip rett. Vi hadde sååå store forventinger, men neida. I tillegg så kom det aldri noen for å spørre om hvordan maten smakte, så vi fikk liksom ikke klaget heller. Så måtte vi selv oppsøke servitøren for å spørre om vi kunne betale. Det var altså sååååå dårlig, så jeg skal aldri dit igjen. Dårlig mat, dårlig service, dyrt og kjip atmosfære. Sånn – ferdig med den saken! Jeg syntes det er så digg å ha et sted å skrive ned tankene, så bloggen kommer godt med der♥

Nå skal F og jeg snart sette oss ned for å se en ny serie vi har begynt på, jeg tipser dere om den i morgen! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg