Skal, skal ikke?

Hei dere fine!

Hvordan har dere det? Det er jo skikkelig innevær. Jeg hadde håpet på å kunne ligge ute på verandaen og sole meg litt, men nei. Det får heller bli en tur til solariumet senere i dag. Jeg er nettopp ferdig med å filme enda en sminkevideo! Nå har jeg jo kommet litt inn i det, og jeg syntes det er gøy. Så jeg skal starte å redigere den litt senere i dag. Først skal jeg en tur ut for å handle litt. Jeg craver is eller noe søtt…. Så er jeg nødt til å få unna litt husarbeid. Det er heldigvis ting som går fort, som å støvsuge og brette klær. Men dere…Nå er jeg der igjen. Jeg kjenner meg rastløs og vil ha endringer. Jeg vurderer å farge håret mitt enten lysere, eller mørkere. Jeg er bestemt på å farge det litt mørkere til vinteren igjen, men nå som det er sommer vil jeg egentlig være mye lysere. Jeg vet at det sliter ordentlig på håret, og jeg som har begynt å få litt lengde på det…Det er så vanskelig det der altså! Jeg har ikke gjort noe med det siden november, og det er faktisk ny rekord for meg. Jeg brukte å bleke det hver måned før, og farget det masse. Nå er jeg ordentlig flink. Jeg vasker det lite, bruker nesten ikke rettetang, bruker mye mindre Extensions, gode produkter og ingen bleking. Men kjenner dere ikke til den følelsen av å ville ha forandring? Jeg har holdt meg i tøylene veldig lenge nå må jeg si.

I sminkevideoen har jeg faktisk ikke på extensions, men da føler jeg meg ikke spesielt fin. Jeg vet at det bare er i hodet mitt, men dere som vet, vet at det er kjipt å føle seg kjip. Ga det mening, haha. I tillegg så vil jeg trene og få kroppen fit igjen, men isteden skal jeg dra og kjøpe is…Uff:-( jeg trenger et skikkelig spark i rumpa altså! Jeg trenger en PT. 

Så sånn er det. Det er en så kjip følelse… Men det går vel over. Jeg må ta en dusj og skrubbe ansiktet mitt, og vaske håret. Da føler jeg meg nok freshere allerede. Jeg ønsker dere alle en super fin dag videre. Vi blogges♥

4 kommentarer
    1. Hva med å prøve en semipermanent hårfarge som vaskes ut etter noen vask? Har selv god erfaring med colorbombs fra normal og de sliter ikke på håret, men er faktisk en kur som gir farge. Da kan du jo få litt forandring når du går lei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg