Sinnsyk start på dagen og livets frokost

Hei dere fine♥

Er det lov å si at jeg synes det er skikkelig digg at det regner ute i dag? Da har jeg ikke dårlig samvittighet for å ligge på sofaen, hehe! Det skal sies at det hadde jeg ikke hatt i dag uansett, for I DAG har vært en sykt bra dag så langt. I går ville jeg gi opp, mens i dag har jeg aldri vært mer motivert. Skjønner dere eller? Humøret er helt på tur. Jeg startet dagen på stairmasteren kl 07:00 og gikk i to timer. I dag spilte leggene litt mer på lag, men fremdeles noe vondt… Så gikk jeg hjem, ryddet og vasket kjøkkenet etter gårsdagens middag, så skiftet jeg og dro til svømmehallen. Der har jeg ikke vært på en evighet! Jeg kjente bare at jeg hadde mer energi og ville gjerne få brukt kroppen litt mer. Så jeg stupte/svømte i 30 min, og tok 30 min badstue. Etter det gikk jeg to runder rundt dammen i regnet, såååå dro jeg hjem for å spise frokost.

Endelig havregrøt♥ Jeg kunne spist dette til både frokost, lunsj og kvelds hver eneste dag. Det ER så digg! Jeg har dog bare 40g havregryn, 15g peanøttsmør og 30g bær. Jeg koker med andre ord grøten leeeenge med rikelig vann for å få litt volum. Noe av det jeg gleder meg mest til når jeg er ferdig er å lage en stoooor porsjon med grøt. Og peanøttsmør? Det kunne jeg ikke fordra i starten av dietten. Jeg har aldri likt det, mens nå kunne jeg sikkert spist en boks hver dag. Før likte jeg heller ikke agurk og var ganske kresen – nå er absolutt alt godt, haha! Så jeg tror det er hemmeligheten bak det å bli mindre kresen – gå på diett og få begrenset med mat i en litt lengre periode, så smaker absolutt alt himmelsk.Kroppen verker etter all stupingen (se insta story), så jeg vet ikke om det er bra eller dårlig.. Det er noe jeg ikke har gjort på maaaange år, så det var uvant. Jeg er ganske sikker på at ettermiddags knekken kommer til å slå meg hardt i dag, i og med at jeg allerede har vært så aktiv i dag, men likevel skal jeg få trent rygg og armer ganske snart. Så hadde jeg egentlig planer om å gå mer cardio i kveld kl 18:00 siden det kommer ny episode av Gymbros podkasten i dag. Det har blitt en greie – at jeg går på mølla mens jeg ser på den, så vi får se hva jeg gjør. Det er i hvert fall ikke viljen det står på som dere skjønner! Jeg ønsker dere alle en fin dag, så blogges vi senere♥ (PS – i dag kommer Shein haulen ut på youtube) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg