– Siden sist –

Hei dere fine!

Herregud, nå er det super lenge siden forrige innlegg her på bloggen. Det ble liksom til at bloggen ble noe jeg stresset med i hverdagen, så det bestemte jeg meg for å ta en pause fra rett og slett. Bloggen skal jo være noe jeg liker å gjøre, ikke føler at jeg må. Men etter en lang pause føler jeg meg mer motivert og gira. Det er en bra ting! F og jeg kom hjem fra Frederikshavn i går, så vi er endelig på plass i huset våres igjen. Som dere vet, så jobber jeg på båt og er borte fjorten dager hver periode. Denne perioden skulle skipet i dokk, så vi hadde bare noen få dager i rute før vi seilte til Frederikshavn. Når skipet er i dokk blir det gjort utrolig mye greier om bord. Masse skal gjøres, så det er en skikkelig stor jobb. Men skipet skal ikke være klart før fredagen, så vi dro hjem direkte fra Frederikshavn. Dokk er ganske tungt og slitsomt, så det var ekstra godt å komme hjem nå. Det som er veldig positivt med dokk da, er at man kan dra på land hver dag og spise eller finne på noe gøy sammen. Det blir alltid arrangert noen aktiviteter for mannskapet, så denne gangen ble det bowling og gokart. Jeg har aldri kjørt gokart før, så det var kjempe gøy! Herregud så gøy det var! F og jeg har allerede snakket om å dra til Geiteryggen for å kjøre igjen. Jeg fikk skikkelig mersmak på det. Så var det så klart mannskaps fest en dag, og det var kjempe gøy. Det er utrolig nok skikkelig god stemning på utestedene i Frederikshavn, så det er gøy. Byen i seg selv virker veldig rolig, men lørdags kveld var det mildt sagt mye liv. Hvis dere noen gang reiser til Frederikshavn, så MÅ dere besøke Karma Sushi. Herregud, så god sushi!! Det er tidenes beste liksom, og høydepunktet hver dokk er å spise der. Så det var en liten update siden sist. I dag blir det en rolig hjemmedag. Jeg skal pakke ut, rydde og styre litt. Jeg har klart å dra på meg en skikkelig forkjølelse, så jeg må prøve å bli frisk. Jeg håper dere alle har det fint, så blogges vi senere!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg