Siden sist

Hei dere fine!

Jeg håper at det er bra med dere♥♥♥ Nå er det aaaalt for lenge siden sist. Jeg har tenkt på å legge ned bloggen for godt en milliard ganger nå, men så fort jeg logger meg inn her så kjenner jeg at fremdeles har lyst til å holde på med dette. Det får heller være litt til og fra frem til jeg kommer inn i ordentlige rutiner igjen. Jeg gleder meg så ekstremt til jeg føler meg “back on track” med generelt alt sammen. For øyeblikket virker alt veldig kaotisk. Jeg har vært permittert en laaang periode, jeg har vært gjennom et brudd, inn og ut av sykehuset, flyttet for meg selv og prøver egentlig bare å finne ut av ting på egen hånd. Jeg krysser fingrene for at ting faller på plass veldig snart. Sist gang jeg blogget var jeg om bord på båten hvor jeg jobber. Dessverre var jeg bare om bord i fem dager på grunn av sterke smerter i magen. Jeg har endometriose og en cycste som har vokst betydelig på den ene eggstokken. Det er ekstremt smertefullt til tider, og jeg kunne ikke gå på medisinene mine om bord da det er rød trekant etc. Så jeg ble dessverre sendt hjem. Jeg skal likevel prøve å dra ut igjen neste gang, så håper jeg at jeg takler det bedre da. Jeg tar fremdeles smertestillende hver eneste dag, så jeg ser virkelig frem til operasjon og håper at dert blir bedre etter det. 

Heldigvis har vi hatt masse fint vær denne perioden hjemme! Jeg har vært på stranden mange ganger sammen med vennene mine, og det er så koselig! Jeg vil egentlig på stranden i dag også, men det ser ut som at det snart skal regne:-( Jeg har også vært på noen båtturer og kost meg glugg♥ Det er seriøst noe av det aller beste jeg vet om med sommeren. Jeg har så ekstremt lyst til å kjøpe meg båt selv, så det må være et mål å få til det. Jeg har også fått første dose av vaksinen! Jeg var så sykt usikker på om jeg skulle ta den eller ikke, men nå er det i hvert fall gjort. Pysa selv begynte så klart å gråte når jeg skulle ta den, haha… Jeg tror mer det var angsten som trigget det enn selve sprøyten. Jeg tåler ganske mye og er ikke redd for sånt egentlig, men hele den situasjonen likte jeg ikke. Det er så masse folk overalt og det føltes ikke noe bra å være der.  

Men HALLOO!! Hils på Nutella♥ Jeg har fått enda et tantebarn og jeg er forelsket!! Kathinka har skaffet seg en ny valp, så nå har hun både Tassen og Nutella. Himmel♥♥ Jeg skal dra for å hilse på hun igjen etterpå, så kanskje jeg knipser noen flere bilder som jeg kan dele her eller på story, så følg med for valpe kjærlighet♥ Nå skal jeg spise litt, så skal jeg dra for å trene. I dag har jeg en del jeg må ordne, jeg må ta bilder til to samarbeid, rydde og vaske, handle, hente pakke, bake kake siden jeg får gjester i morgen og jeg skal bort i kveld. Så jeg ønsker dere en kjempe fin dag videre! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg