Siden sist

Hei dere super fine!

Jeg håper at dere alle har det fint? Det er ordentlig rart å logge seg inn her igjen, og faktisk skrive til dere. Det er en god stund siden sist for å si det sånn! Det er det egentlig flere grunner til, men jeg har trengt en pause. Det har ikke skjedd noe spesielt akkurat, men jeg følte at jeg ikke hadde noe å gi eller skrive om. Det å bare oppdatere på hverdagen er ikke alltid like interessant føler jeg, eller hva? Jeg håper at motivasjonen kommer tilbake nå, og jeg ser frem til å blogge litt fremover. Nå er det jo snart jul, og det er seriøst den beste tiden i året syntes i hvert fall jeg! Men uansett: hils på verdens søteste Hugo! Han er mamma sin nye valp, og han er bare helt fantastisk herlig!Han er en ordentlig ramp, og det kan man nesten se på han. Han er bare ti uker, så han er bare bitteliten valp. Det er såååå koselig med valp dere, og jeg gleder meg vilt til jeg får min egen. Det er så koselig å ha en firbent venn igjen, og det kjennes godt. Akkurat nå har vi hunden til broren til F på besøk, og han har vi hatt noen dager og lengre skal han bli. Det er veeeeldig koselig! Jeg elsker å ha hund, og det gir meg så mye. Hugo er jo mamma sin og jeg kommer dessverre ikke til å se han så altfor ofte da jeg bor i Skien.. Jeg besøker jo mamma hver gang jeg er hjemme fra jobb, men dere skjønner. Såååå fin! Jeg elsker han allerede♥ F har også møtt han, og han smeltet like mye som det jeg gjorde. Ellers har det ikke skjedd så sykt mye i grunn. Vi var på julebord på onsdagen og det var ordentlig gøy! Vi koste oss masse og festet til langt på natt… Så onsdagen og torsdagen gikk til festing, junk, togturer, cafe og hente bilen i Sandefjord. I helgen har jeg sovet hos mamma sammen med søsteren min, så vi har kost oss skikkelig sammen. Jeg gleder meg allerede til neste gang! Nå skal vi ut å gå en tur. Vi blogges senere♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg