Shoppestopp – Etter dette…..

God kveld dere!

Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg snart har brukt en time på å laste opp disse bildene til bloggen… Jeg var ferdig på jobb 00:00, og nå kommer altså dette innlegget ut. Jeg har bare rukket å vært en kjapp tur i taxfree´n for å handle litt snop. Jeg hadde planer om å ikke kjøpe noe søtt, men viljestyrken min spilte ikke på lag i dag. Så jeg har kjøpt både potetgull og sjokolade, og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte noe annet digg. Dersom jeg har det på lugaren, så spiser jeg det. Så egentlig burde jeg ikke ha noe her.. Vi prøver igjen i morgen! Men over til noe annet – Jeg har planer om å bli mye flinkere til å ikke kjøpe unødvendige ting, og spesielt klær og sminke. Dette har jeg allerede blitt flinkere på, men nå falt jeg for fristelsen.. Jeg er aldri innom Nelly lenger siden jeg alltid lar meg friste, men denne kåpen fra NAKD måtte jeg bare ha. Den er så sinnsykt fin!Åhh, hvor fin er ikke denne?! Jeg har lenge ønsket meg en slik kåpe, men ikke funnet den perfekte. Så kikket jeg gjennom Instagram og kom over Sophie Elise i verdens fineste kåpe! Jeg swipet opp med en gang, men den var så klart utsolgt… Så gikk jeg ofte innom og plutselig var den der igjen, så da rakk jeg å klikke den hjem! I tillegg så brukte jeg en rabattkode, så den ble ikke så dyr! Jeg tror også at lengden vil bli veldig fin. Modellen på bildet er 171, mens jeg er 158, så den blir så klart enda lengre på meg, men det tror jeg skal gå fint. Jeg er litt usikker på om denne funker, men link til jakken er HER

Bildene er lånt fra instagrammen til Sophie Elise 

Nå skal jeg ta meg en dusj og legge meg. Jeg starter ikke før litt senere i morgen, så jeg har mange timer å slappe av på. Jeg følte at denne friperioden hjemme gikk unna på bare noen dager. så det er litt kjipt. Jeg føler liksom ikke at jeg fikk “landet” helt om dere skjønner.. Men nå er jeg om bord igjen, og som alltid, så kommer dagene til å fly unna og før jeg vet ordet av det er jeg hjemme igjen! Jeg håper at dere alle har det fint! Vi blogges♥ Klem!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg