SFJ

Hei dere fine♥

Jeg håper at dere alle har det fint! Jeg har det helt ok. Det er mye som skjer om dagen, så derfor er jeg litt fraværende. Jeg håper at det ordner seg snart, og jeg skal fortelle dere mer senere. Akkurat nå føler jeg at jeg lever litt i nuet og jeg tar en dag av gangen. For øyeblikket befinner jeg meg i Sandefjord og tilbringer tid sammen med søsteren min. Vi har vært en tur i Horten for å kjøpe en hundeseng, en tur hos mamma og en tur på Hvaltorvet for å spise en lunsj. Det er så koselig å være her, og jeg setter så pris på den tiden jeg har med familien min. Vi har også rukket å vært en tur hos mamma hvor vi alle gikk en tur med hundene. I går ble jeg ferdig med genseren som jeg har strikket til mamma, så den fikk jeg overlevert i dag. Den ble så fin! Det er så koselig å kunne gi fra meg en genser som jeg har holdt på med så lenge, og se mamma så glad. Det er jo så gøy! Nå gleder jeg meg til å starte på “Modig” av Skappel x SE.Forresten – hva ønsker dere å se mer av på bloggen fremover? Jeg setter så stor pris på kommentarer som kan gi meg litt inspirasjon og motivasjon. Ønsker dere mer interiør, sminke, mat? Mer fashion, tips eller trening? Kommenter veldig gjerne slik at jeg har noe jeg kan strekke meg etter♥Vi skal snart lage oss kylling wrap, så skal vi se på “hver gang vi møtes”. Koselig lørdagskveld med andre ord♥ Vi har også kjøpt inn is, sjokolade og bær, så jeg er ganske så sikker på at vi får det fint i kveld. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld også, så blogges vi forhåpentligvis snart♥

2 kommentarer
    1. Forslag til innlegg;
      – ting dere ikke visste om meg
      – ting dere ikke visste om forholdet til meg og Frode
      – spørsmålsrunde

    2. Ah!! Jeg må virkelig vurdere å bli ENDA flinkere til å lage meg lister enn hva jeg allerede er.
      De siste par tre dagene nå har jeg klikket meg inn på Tv2 Sumo, tenkt at det var noe jeg skulle sjekke ut utenom det jeg først og fremst har abonnent for nå (Torpet Kjendis, og dels Farmen Kjendis). Men så har jeg ikke kommet på det når jeg har sittet her.

      Så i dag ble det til at jeg i stede sjekket ut første episode av nye “Bloggerne”, I STEDE for den “Hver gang vi møtes”-episoden til Staysman, som altså er det jeg har tenkt på, og husket, hver gang jeg IKKE har hatt Sumo åpen xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg