Selvbilde om dagen

God morgen dere, og god lørdag!

Ludvig og jeg har nettopp kommet hjem igjen fra en liten morgentur. Vi går tur hver morgen og det er så deilig! I dag var det utrolig fint ute, og jeg tror at denne dagene blir veldig fin. Solen skinner i hvert fall, så kanskje jeg skal foreslå for F at vi drar et sted. Hvis ikke så vil jeg holde på litt ute. Det gjenstår fremdeles litt maling etc, så kanskje jeg kan fortsette med det. Jeg må innrømme at jeg syntes ting er litt dritt om dagen. Jeg er utrolig urolig over hele denne situasjonen og jeg begynner å lengte så etter å jobbe. Jeg føler meg mislykket og ubrukelig når jeg bare går hjemme hver dag. Jeg er en person som alltid har jobbet, og det kjenner jeg at jeg må fortsette med. Jeg håper så inderlig at grensene åpner snart slik at vi kan komme oss på jobb. Alt er så usikker fremdeles, og selvom ting begynner å åpne så betyr jo ikke det at det blir fri flyt mellom landene. Jeg er også redd for at det ikke vil være behov for oss alle når båtene endelig begynner å gå igjen. Det gjør meg så sykt urolig.. Jeg hater å ikke vite ting.Når det kommer til selvbilde mitt om dagene så blir det virkelig bare mer og mer svekket. Det å trene hjemme, det funker utrolig dårlig for meg. Så jeg ender opp med å ikke trene, og spise mat. Jeg legger på meg og får ikke vært i like mye aktivitet som jeg ønsker. Jeg syntes virkelig hele denne situasjonen er så kjip og vanskelig! 🙁 Jeg trenger virkelig å komme igang med treningen igjen når senterne åpner igjen. Heldigvis åpner de jo snart, men det er enda en måned til. Når jeg trener så har jeg i hvert fall noe å se frem til, og noe jeg trives med. Jeg kan neppe være alene med å føle det sånn, at ting er kjipt nå. Jeg er veldig glad for at ting åpner, og at det virker som at ting begynner å komme tilbake til normalen. Men den usikkerheten jeg går med tar knekken på meg, helt seriøst. Jeg tror jeg bare må fortsette med bloggingen, matlaging, Youtube og husarbeid slik at jeg holder meg opptatt. Nå kan man jo være flere mennesker samlet også, så kanskje jeg kan komme meg litt mer ut og være litt mer sosial. Jeg er vant til å gå hjemme i 14 dager, nå har jeg vært hjemme i 7, snart 8 uker! Det er sykt å tenke på. Herregud som jeg lengter tilbake til båten, sjøen og arbeidet mitt! Jeg føler at jeg ikke engang fortjener å dra til frisøren liksom, om dere skjønner? Siden jeg ikke jobber for det. Ahh, denne situasjonen…….Nå skal jeg veldig snart vekke F, så skal vi spise litt frokost. Bildene er fra vi gikk tur her om dagen. Jeg tror jeg vil ut på tur i dag også. Det letter liksom litt på ting og jeg føler meg alltid bedre etter å ha fått litt frisk luft. Jeg håper at dere har det fint, og at dere er i jobb igjen og ikke føler like mye på det som det jeg gjør. Så håper jeg at dere får en fin lørdag! Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg