Roadtrip

Hei dere fine!

I går skrev jeg at vi bare skulle være hjemme hele dagen… Vel, ting endret seg! F hadde bestilt en pakke fra Notodden, så derfor tenkte vi at vi like gjerne kunne hente den der. Da får vi gjort noe og tiden går litt fortere. Dessuten så er vi begge to veldig glad i å kjøre bil. Jeg har heller aldri vært i Notodden, så da fikk jeg vært der også! Jeg må si jeg foretrekker Skien, men en søt liten by! Veien dit var veldig koselig, og det var masse å se på. Jeg elsker å kjøre på veier hvor man ser masse dyr, gårder, fjell og grønne sletter. På veien hjem stoppet vi litt her og der og utforsket litt. Det var veldig koselig, og det er deilig å ikke føle noe tidspress. Hadde det vært opp til F så hadde vi vært der enda, men jeg ville så gjerne få bakt boller og vasket badet i dag, så derfor kom vi oss hjem igjen. Vi knipset en haug med bilder, så her kommer et bildedryss♥F spanderte non-stop is, det er favoritten min og har vært det i maaange år!Vi kjørte også til et sted hvor F var da han var liten. Et veldig koselig sted♥Cardiganen min er DENNE, men jeg tror min er sydd litt feil siden dere kan se den store utstikkeren på “skulderen”. Nå skal jeg sette igang med bollebaking! Jeg har hatt så lyst på boller så lenge nå, så nå har jeg holdt meg lenge nok! Boller blir det♥ Jeg håper at dere har hatt en fin onsdag. Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Hva skal du bake til 17.mai? Og har du noen tips til hvordan få vaniljekremen til pavlova stivere sånn at det ikke renner overalt når man har skjært et stykke? Da ser kaken alltid helt bomba ut hehe

      1. Jeg skal lage en flagg kake! Jeg har ikke gjort det før, så jeg aner ikke hvordan det blir. Jeg lager sjeldent pavlova siden jeg syntes det er litt kjedelig, men de gangene jeg har gjort det har jeg laget smash pavlova, og da bruker jeg bare kremfløte med sukker i. Så masse karamellsaus, nøtter og smash 🙂 Lykke til <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg