Roadtrip og lørdagshandel

Hei dere!

Vi kom nettopp inn døren her hjemme, og det er alltid så godt! Det er så digg å trives så godt hjemme at jeg alltid gleder meg til å komme hjem igjen, hehe. Vi planla å gå tur i skogen i dag også, men det endte opp med å bli en lengre roadtrip istedenfor. Vi kjørte nedover mot Kragerø og utforsket litt der. Det er jo en så koselig, liten by! Jeg elsker å bare kjøre rundt, ha fine samtaler, høre på musikk og se på den fine naturen. Jeg elsker at F liker det samme. Ingen av oss maser om å dra hjem eller gjøre noe annet, vi begge er skikkelig glade i å kjøre bil. Vi er så like på slike ting, så det er skikkelig digg. Vi liker de samme tingene og det er kanskje derfor vi passer så godt sammen.

Siden vi allerede var i Kragerø besøkte vi graven til farmoren til F. Han visste meg også hvor hun bodde og litt slike ting. Så delte han noen minner med meg fra barndommen hans som var veldig fint. Slike ting betyr så mye for meg, så jeg gir F all den tiden han vil ha når det kommer til slike ting. Det er viktig å ta vare på minnene♥Jeg har allerede funnet frem boblejakken, hehe! Det er jo ikke særlig varmt ute lenger, og jeg fryser alltid så mye. Så jeg får bare pakke meg inn.

På vei hjem handlet vi litt godt til kvelden. Jeg skal veldig snart begynne på biff middag til F og meg, så har vi kjøpt litt snop som vi skal kose oss med senere. Så kjøpte jeg fler edamame bønner, som jeg elsker! Jeg har blitt skikkelig hekta.. Nå skal jeg se Skal vi danse, så jeg ønsker dere en fin kveld! Jeg vet at min kveld blir veldig fin. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg