Ris vann for lengre hår

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint! Jeg vloger i dag med tanke på spørsmålsrunden min, så kom gjerne med spørsmål gjennom dagen slik at jeg kan svare på de i en video i dag 🙂 Jeg venter på besøk fra søsteren min nå, så det gleder jeg meg veldig til. F dro tidlig til Oslo i dag også siden han fikk enda en scene i en spillefilm som han var med i forrige helg. Det er jo så stas! Jeg valgte å ikke bli med i dag siden jeg heller ville være hjemme og holde på litt. Han blir ikke så sen, så da skal vi kose oss. Jeg har planlagt en date night, så jeg gleder meg til det♥ Været denne friperioden kan jeg ikke si meg så fornøyd med, men samtidig så er det litt kos med innevær også. Jeg skulle veldig gjerne ha malt det siste, men det går jo ikke i regnet… Men anyways – har dere noen gang hørt om ris vann som skal styrke håret og hjelpe det med å vokse raskere? Lett påvirkelig som jeg er, så skal jeg teste det ut.Dere som har fulgt meg gjennom årene vet at jeg har en historie med håret mitt, hehe… Jeg har hatt rødt, rosa, svart, brunt, blondt og stripet hår. Rart det aldri har vært blått, haha! Jeg har alltid hatt lyst på langt hår. Det er et av mine største ønsker! Da føler jeg meg så mye bedre, tryggere etc. Det er et slit med extensions, så jeg skulle gjerne klart å gi slipp på det. Det skal sies at jeg bruker det betydelig mye mindre nå enn hva jeg gjorde før. Før måtte jeg feste extensions for et butikk besøk liksom. Nå kan jeg gå uten noen dager, men jeg har aldri sluttet å bruke det helt. Nå har håret mitt utrolig nok vokst litt så det gir motivasjon til å fortsette å pleie det for harde livet.Jeg googler veldig ofte “hvordan få lengre hår etc” og leser meg opp og ned. Det er mye av det samme som går igjen, men dette med ris vann var nytt for meg. Det skal vist være veldig bra for håret, så jeg skal teste det ut. Jeg bare prøvde meg frem, så jeg la bare en del ris, vann og grapefrukt skall i en slik beholder. Dette skal jeg la stå til mandagen, så skal jeg “dyppe” håret mitt i det og la det virke en stund før jeg skyller det ut igjen. Har noen av dere testet dette ut, og funker det? Jeg er så spent på å se! Jeg tenker å gjøre dette kanskje 1-2 ganger i måneden, er det nok tro? Jeg kan liksom ikke ta med en slik beholder om bord på jobb, haha! Jeg har jo også begynt på ølgjær tabletter, så VÆR SÅ SNILL HÅR, begynn å vokse og bli sterkt. Jeg vil såååå gjerne ha langt hår! Jeg håper at dere får en fin lørdag. Vi blogges senere♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg