Rainy days

Hei dere fine!

Jeg håper at alt står bra til med dere. Her går det fint! Jeg har drukket kaffe på jobben til mamma og trent, så skal jeg veldig snart ut en tur for å ta sol. Etter det venter fortsettelsen på Frustrerte fruer maratonet jeg er så godt i gang med. Det regnet litt i går og regner i dag, og det gjør meg seriøst ingenting. Før hatet jeg det, men nå setter jeg pris på de dagene også. Så lenge det ikke er hver dag da, da hater jeg det igjen. Det er liksom en egen kos når det regner ute og man bare kan slappe av inne med en serie eller en god bok.

Jeg trente rygg og skuldre i dag, og det var så digg! I går hadde jeg en veldig hard bein økt, men utrolig nok er jeg nesten ikke støl. Endelig føler jeg at jeg er litt tilbake på den fronten der og det kjennes veldig bra nå som sommeren kommer.

Etter treningen måtte jeg innom apoteket for å kjøpe flere kompresser og nesespray… Jeg har vært uten nesespray siden januar nå og det er jeg så fornøyd med! Etter operasjonen sleit jeg så lenge, og jeg brukte sikkert nesespray fast i 1-1,5 år. Men noen dager kjenner jeg at jeg virkelig skulle hatt det om natten, så nå ga jeg etter….Jeg er forresten snart ferdig med bolen på genseren som jeg holder på å strikke, så jeg begynner på den ene armen senere i dag tenker jeg. Det går unna så fort jeg setter meg ned med det, så kanskje de neste dagene som det er meldt regn skal brukes på å strikke. Litt senere i dag skal jeg lage speltlompe pizza og det ser jeg så frem til, haha. Nå som jeg trener er jeg sulten konstant og tenker så og si bare på hva jeg skal spise resten av dagen… Jeg håper at dere også klarer å kose dere selvom været ikke er det beste. Vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg