Rabattkode hos verdens beste Lyko

Samarbeid med Lyko

Hei dere fine!

Jeg holder på å koke ihjel, men jeg lever på tanken at jeg straks skal kjøre ut til mamma for å bade i sjøen. Det er så varmt om dagen! Jeg klager ikke på det altså, men en dukkert må til i ny og ne. Helgen min bestod av båttur, masse bading og festing med fine venner. Jeg storkoste meg masse denne helgen og gleder meg allerede til jeg kommer hjem igjen fra jobb. Selvom jeg gleder meg masse til å jobbe nå også, så frister det så klart å nyte disse fantastiske sommerdagene på land. I dag morges tok jeg enda en covid test, så nå har jeg to negative tester som jeg må ha for å få komme om bord i morgen. Jeg må i tillegg ta enda en test på kaia, så de tar virkelig ingen sjanser nå.Jeg har vært så heldig og fått et samarbeid med Lyko! Jeg digger Lyko og syntes det er helt genialt å kunne handle alle mine favoritter på samme sted. Bruk koden Piadursett20 og få 20% på et helt kjøp. Koden er gyldig i en uke. Koden fungerer ikke på kampanjer, og gjelder ikke kalendere, Dr Dennis Gross, The Ordinary, Moroccanoil​, Eminence, Creed, Catrice, Essence, Elixir Cosmeceuticals, Sensai, Redken, Kérastase​ eller Sisley. Jeg har lenge hatt lyst til å teste ut dette ansikts palettet, så jeg ble så glad når jeg fikk det tilsendt! Det har allerede blitt en favoritt og jeg syntes det er så fint nå om sommeren. Eye gel mask finner du HER.Jeg har en del jeg må ordne her i leiligheten før jeg skal av gårde tidlig i morgen, så må jeg også få pakket ferdig. Jeg vet ikke hvor mye dere kommer til å høre fra meg om bord, men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Ønsker dere en kjempe fin sommer videre i hvert fall. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg