Q & A Del 1

Hei dere fine!

Nå er det helt sykt lenge siden forrige innlegg her på bloggen, og det beklager jeg. Det skal sies at jeg har prøvd flere ganger å logge inn, men ikke lykkes på grunn av dårlig internett til sjøs. Jeg håper at det er bra med dere? Jeg føler at jeg får det bedre og bedre for hver dag som går egentlig. Det har kanskje noe med at jeg jobber på dagen. Jeg spiser sunt og regelmessig OG jeg har trent flere dager!! Som dere vet så kjemper jeg litt med den dørstokkmila, men nå føler jeg meg virkelig at jeg er på god vei! Men kjære dere…Nå kommer det endelig svar på spørsmålsrunden! Jeg må kjøre to omganger tror jeg, vi får se. Forresten, har dere sett på VG i dag? Saken min er der igjen, så det var en overraskelse. Det var faktisk en kollega som kom å viste meg det, haha!

Hva veier du, og hvor høy er du? Jeg er 1.58cm høy. Vekt er ikke viktig dere, hehe! Så det velger jeg å ikke skrive her. 

Hvem anser du som dine beste venner? Mine aller beste venner er søsteren min og kjæresten min. Det er personer som jeg kan stole på, være meg selv med og slappe av med. Og mammaen min da, så klart.

Hvis du fikk en gratis operasjon, hva ville du gjort? Da ville jeg operert kjeven min. Av flere grunner egentlig! Som jeg har skrevet her før, så sliter jeg litt med at den låser seg til tider. Jeg kan våkne om morgningen og ikke få munnen opp.. Dette kan bli ømt og vondt i blant, men er mest irriterende og plagsomt. Jeg får jo ikke spist! 

Har dere vurdert å flytte til Sandefjord? Ja, det har vi faktisk! F er heldigvis ikke så vanskelig å be når jeg never hus ved havet i fjorden, så en vakker dag dere! Så bor vi i kjære, vakre Sandefjord! 

Hvor mange år er det mellom deg og kjæresten din? Det er 12 år. Han fylte 34 år i går (Gratulerer så masse min fine), og jeg er 21, blir 22 i September. 

Har du tenkt til å studere? Husker du nevnte sykepleier.  Jeg vet seriøst ikke. Jeg jobber jo nå, men jeg vet jo at jeg ikke vil være her for resten av livet. Men jeg trives godt på sjøen, og vil bli her frem til jeg finner ut av hva jeg vil bli. Sykepleier har liksom alltid vært noe jeg har tenkt på, men så fikk jeg høre at de blir utsatt for masse sykdoms smitte. Tenk på det immunforsvaret mitt da.. Jeg blir syk så fort jeg er i samme rom som en flue liksom, no joke.  

Når tenker du at du er klar for barn og vil gifte deg? Ikke enda i hvert fall! Når jeg ser søte barn osv så blir jeg veldig frest og vil ha barn med en gang, men jeg vet at det krever utrolig masse. Da er det ikke lenger seg selv man må ta hensyn til, så jeg vil vente noen år. Jeg SKAL gifte meg før eventuelt barn uansett, så det blir en stund til. Mye skal skje før den tid!

Hvilken butikk/nettbutikk handler du mest fra? Det må være Nelly! Jeg er fæl på å kikke på “topplisten” der for å så klikke hjem noen godbiter..Jeg har dog blitt flinkere da!

Hva er viktig for deg i et forhold? Ærlighet, tillit, humor, masse kjærlighet, kos og klemming. Jeg har aldri før vært i et forhold hvor jeg føler meg 100% trygg. Altså…Jeg føler aldri et behov for å se på telefonen hans eller slike ting. Det er jo så klart slik det skal være, men jeg har vært i forhold tidligere hvor jeg har kjemt en trang til å sjekke telefonen dems og så klart funnet masse dritt. Så jeg har det veldig fint i forholdet til F og meg. 

Hva liker du best med ansiktet ditt? Øynene. 

Har du silikon? Nei. Planen var å ta det i Istanbul da jeg opererte nesen, men jeg kom til fornuft. Jeg kunne få det for 15 000kr, så fristelsen var der. Jeg angrer heldigvis ikke på at jeg ikke gjorde det, så det er jo bra. 

Hvorfor bruker du vanlig bh på trening og ikke sports bh? Denne kjenner jeg meg ikke helt igjen i. Hvor har jeg trent i vanlig bh? Hjemme kan jeg finne på å gjøre det, siden jeg bare gjør øvelser og ikke cardio. Da jeg trente på Stamina i sfj trente jeg med bombshell bh under sports bh, siden jeg var 14 -16 år, hehe! Men dersom jeg skal på treningssenter nå, så er det på med sports bh. 

Hva spiser du vanligvis i løpet av en dag? Dette varierer ekstremt! Noen dager kan jeg spise en yoghurt, en brødskive og et knekkebrød. Mens andre dager så kan jeg spiser stor biffmiddag, egg og bacon, godis osv. I dag for eksempel så spiste jeg et halv rundstykke og et egg til frokost, litt kylling og ris til lunsj, og en halv svinekotelett, ris og salat til middag. Det er ikke spesielt mye mat, jeg vet. Men jeg får ikke ned så mye. 

Krangler du og kjæresten din ofte? Vi krangler veldig lite, men så klart litt. Alle krangler jo litt! Det beste med F og jeg er at vi aldri er langsure. Vi krangler litt der og da, så legger vi oss som venner. I tidligere forhold har jeg kranglet så mye at vi har gjort det slutt seksten ganger i løpet av året, men slik er det heldigvis ikke nå. F og jeg har snart holdt sammen i tre år!

Kan du fortelle hvorfor du slettet innlegget der du var sur på Kristin? Og hvorfor svarte du ikke på spørsmålene i innlegget?  Dette dreier seg om det innlegget jeg skrev etter at Kristi la ut den videoen om Sophie Elise. Jeg slettet rett og slett innlegget fordi dette var en periode hvor jeg blogget svært lite. Det var et veldig negativt innlegg hvor jeg kjente meg sur, og det ville jeg ikke at leserne mine skulle klikke seg inn på og se hver dag. Det ble så mye negativ energi. Grunnen til at jeg ikke svarte på kommentarene er fordi jeg rett og slett ikke viste hva jeg skulle svare, og igjen, jeg var sur og da klarer man ikke helt å tenke klart. Jeg ble så provosert av den videoen, og jeg trengte å skrive om det der og da. 

Hvor mye har du forandret på ditt eget utseende ? Hehe. Ikke så mye som folk tror! Eller..? Jeg har operert nesen, fylt fillers i leppene mange ganger, fylt fillers i kjeven, tatt baklysa behandlinger, tatt en annen “fett forsvinning” behandling under haken, fjernet føflekker, fettsuget lårene og lagt det inn i kjeveområdet for å få mer kontur. Dette har jeg aldri skrevet på bloggen før, men det står tross av alt i VG. So it`s out there… 

Dere aner ikke hvor lang tid dette innlegget tok…Internett her altså… Jeg måtte også bruke gamle bilder, for det å laste opp nye kan jeg bare glemme. Jeg håpe dere fikk svar på det dere lurte på! Vi blogges <3

 

 

 

2 kommentarer
    1. Hvor tok du fettsuging fra lårene og inn i kjeven? Aldri hørt om før 😅 og hva kostet dette??? Hørtes interessant ut haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg