Protein smoothie til frokost

Hei dere, og god lørdag!

Jeg må alltid dobbeltsjekke når jeg skriver hvilken dag det er, for jeg går så i surr. Det føles ut som at det er torsdag liksom, men lørdagen er fin den også. Solen skinner skikkelig her i dag, så jeg vil egentlig bare skrive ferdig for å komme meg ut. Jeg skal veldig snart dra på trening, så skal jeg faktisk dra for å sole meg litt. Jeg har ikke solet meg på flere måneder og jeg mangler garantert noen D vitaminer! Jeg er tross av alt inne på en båt halve året. Men anyways! Jeg tenkte å dele med dere hva som har vært frokosten min de siste ukene. Dersom lunsjen eller middagen om bord ikke har vært så fristende, så har jeg også laget meg en protein smoothie, men da har jeg hatt i litt mer grønnsaker og slike ting. Men til frokost syntes jeg denne er best – Alt dette bortsett fra fryste bær har vi om bord, så det er genialt. Jeg kjøpte med meg noen ferske bær isteden, så brukte jeg mye banan og isbiter. Som sagt så bruker jeg grønnsaker når jeg skal ha en slik smoothie isteden for lunsj/middag. Da bruker jeg grønnkål, ingefær, klementin, havregryn, cc, grønnsaksbiola og eplejuice. Når det kommer til mengde så har jeg bare prøvd meg frem. Det bruker i hvert fall å se slikt ut! Det ser ut som at det er masse biola, men det er egentlig ikke så mye. Eplejuice blander jeg inn litt mer dersom det ikke blender seg så bra. Men egentlig så foretrekker jeg ferske bær og isbiter, jeg syntes det er enklere.Jeg har faktisk nettopp bestilt meg en blender som er trådløs! Den lader man bare opp, så er man good to go. Jeg er så spent på å se om den virker, og om den i det hele tatt kommer. Nettsiden så litt rar ut.. Men dersom den kommer så gjør det alt mye enklere. Da kan man jo blende en smoothie hvor enn man er! Åhh, jeg krysser fingrene! Jeg har nettopp gjort unna noen klesvasker og litt husarbeid, så nå gleder jeg meg til å nyte resten av dagen med trening, sol og kanskje litt shopping? Shopping er den beste terapien syntes jeg, hehe. Jeg ønsker dere en fin dag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg