Produktiv søndag

Hei dere fine!

Jeg håper at alt er bra med dere. Akkurat nå sitter jeg alene på en cafe, for da er jeg rett og slett mer produktiv. Hjemme er det utrolig tiltak å sette seg ned med macen for å blogge, mens alene på en cafe er det på en måte bare gøy? Jeg har en del samarbeid på Instagram fremover, så jeg måtte få kartlagt og planlagt det samtidig som at jeg hadde noen andre mailer jeg måtte sende osv. Det føles alltid så godt når alt sånt er gjort! Jeg føler meg så produktiv når jeg tar et sånt røsk. Jeg pleier å holde tritt og svarer så klart på viktige mailer med en gang, men akkurat nå følte jeg at jeg hang litt bak. Jeg skal straks pakke sammen for å dra på trening, men først ville jeg stikke innom her. Jeg drar ut på sjøen igjen på tirsdagen, så jeg tror dessverre ikke at det kommer så mye spennende innhold her de neste to ukene. Egentlig er det en treukers periode, men jeg må en uke tidligere hjem på grunn av private årsaker. Kjenner jeg meg selv rett forteller jeg dere nok alt etterhvert, men akkurat nå har jeg nok med å ordne ting på egen hånd.Det er ingen hemmelighet at bloggingen har dødd ut for veldig mange, så jeg lurer litt på hva dere syntes om det? Er det fremdeles gøy å gå gjennom blogger, og er det i det hele tatt en greie lenger? Åpenbart, i og med at jeg sitter å blogger atm, men dere skjønner greia. Jeg syntes det er gøy, men det har jo å en måte gått ut på dato…Så jeg syntes det er vanskelig om jeg skal fortsette eller legge det fra meg. Si gjerne deres mening♥Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg