Planer for dagen

Heeeei dere!

Endelig er vi hjemme igjen, og denne gangen fikk jeg ikke ut et innlegg før dag to. Jeg har faktisk vært skikkelig sliten, så jeg trengte en dag på å komme meg litt. Det har vært så sinnsykt mye sjø denne perioden, så det har vært litt kanselleringer og litt annerledes rutetider. Den ene dagen var jeg på jobb klokken 07:00, og da hadde vi ikke engang lagt til kai. Så det har vært mye, men som alltid, så har det gått helt fint. Men litt ekstra deilig å komme hjem denne gangen♥ I går kom F og hentet meg så dro vi på Jimmy´s. Det er favoritt restauranten som ligger i Porsgrunn. Siden det var Valentines da vi var om bord bestemte F seg for å spandere middag på meg da vi kom hjem, så det satt jeg pris på. Vi koste oss masse, som alltid.Jeg rakk også å dra til frisøren i går! Så se så blond jeg er nå! Dersom jeg får tid så skal jeg lage en video til Youtube i dag hvor jeg fester mitt nye extensions som kom i posten mens jeg var om bord. Jeg har bestemt meg for å være så lys i sommer, så kanskje farge det brunere til vinteren igjen. Vi får se! Planen i dag var egentlig å dra for å fikse neglene, men grunnet sykdom gikk ikke det 🙁 Det er skikkelig krise, men forhåpentligvis får jeg fikset de i morgen. Så skal jeg gjøre en stor ukes handel, jeg vil en tur på Herkules, jeg skal kjøpe blomster, vaske sminkekoster OG oppdatere Tise profilen min. Jeg vil selge alt jeg eier og har for å kjøpe nytt, hehe! Så følg på med Tise senere i dag♥

Jeg håper at dere alle har det fint! Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg