Planer for dagen

God morgen dere fine♥

Jeg våknet 07:00 i dag av at det var en sinnsykt stor veps på soverommet! 🙁 Litt av en måte å våkne på. I tillegg så blir det så sykt varmt på soverommet om morgningen siden morgensolen kommer inn dit. Har dere noen tips til en bra vifte? Vi må i hvert fall gå til innkjøp av en! Der ser jo ut til å bli veldig fint vær i dag, så jeg har allerede sagt til F at jeg vil bade i sjøen i dag. Ellers skjer det ikke så veldig mye spennende. Dagens planer ser slik ut:

♥ Ringe legen og bestille time for å sjekke kjeven min. Den låser seg hver eneste dag, og den “knekker” ved hvert tygg. Så det er ikke så behagelig å spise mat lenger.. 

♥ Male taket ved verandaen og rekkverket på balkongen. Dersom jeg får tid skal jeg også beise gulvet på balkongen. Det kan hende at den blir helt ferdig i dag, og det hadde vært så deilig! Jeg ser så frem til å ha freshe blomster der og fine puter. 

♥ Levere en pakke på posten. Jeg har solgt noen klær på Tise som må sendes. 

♥ Bade? Eller gå tur. Dersom F ikke blir med til sjøen går jeg noen runder rundt Åletjern. Jeg må bevege meg litt i dag kjenner jeg.

♥ Spise god middag med mannen. Jeg hadde planlagt ørret i dag, men kanskje vi heller griller noe godt siden det er så fint vær. Det blir så klart vegetar på meg! Det har vært lekende lett å ikke spise noe kjøtt egentlig, så en uke iblant uten kjøtt kommer ikke til å bli noe problem.

Ikke verdens mest innholdsrike eller spennende dag, men slik er det nå! Jeg ser sååå frem til å begynne å jobbe på båten igjen, hehe. Neste uke skjer det heldigvis litt mer. Nå skal jeg lage en smoothie til frokost. Vi har spist smoothie til frokost hver dag denne uken, det er så godt! Jeg elsker å starte dagen med en god smoothie med havregryn og masse frukt. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag. Vi blogges senere♥

2 kommentarer
    1. Sliter med samme problemet i kjeven. Utrolilig ubehagelig særlig når man spiser og på meg hører man den lyden godt når kjeven “knekker”. Veldig sjenerende! Vet du om det er noe man kan gjøre med det og hva det kommer av?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg