Planene for dagen

Hei dere fine!

Jeg håper at dere har det fint, og holder dere friske! Jeg våknet med et litt mer positivt sinn til alt som foregår om dagen, så jeg har bestemt meg for å gjøre det beste ut av det. Jeg skal prøve å oppdatere dere så ofte som mulig, om alt mulig forskjellig. Slik at dette blir et “korona fritt” sted hvor man kan koble over på noe annet, for noen minutter i hvert fall. Jeg skal også få til youtube videoer, og det gleder jeg meg til! Jeg har nesten akkurat stått opp for å være ærlig, men til mitt forsvar så har jeg jobbet natt og er vandt til å stå opp i rundt 13-15 tiden. Det er jo ikke så nøye om man sover til 12:00 disse dagene, tenker nå jeg. Men akkurat nå tenkte jeg å dele mine planer for dagen med dere: 

♥ I går kjøret vi innom plantasjen på vei hjem for å kjøpe noen blomster. Disse skal jeg ut i hagen å plante nå. Det er skikkelig fint vær her, og i solveggen er det 14 grader! Så solen varmer og det gir meg så mye energi. Siden det er så fint vær skal jeg prioritere å gå ut i hagen nå med en gang. 

♥ Jeg skal faktisk løpe/ gå fort en tur. Jeg har ikke trent så bra denne perioden, MEN jeg har gått ned 1,5kg!! Det er på grunn av at jeg ikke har fått i meg så mye mat. Det ble mye strenger i messa våres, og all maten ble pakket inn. Det var så klart mat der til en og hver tid, men jeg ble litt “ødelagt” av alt som skjedde, så de fem siste dagene spiste jeg to yoghurter, to knekkebrød, en halv appelsin, en banan og et halv rundstykke. Og jo, noen nuggets. Så nå gleder jeg meg til å lage hva jeg vil. 

♥ Når solen begynner å gå ned skal jeg begynne på soverommet… Som dere ser på bildet er det mildt sagt rotete! Jeg hater å ha det sånn, men vi kom jo hjem i går og har derfor ikke fått pakket ut enda. Jeg skal sette på noen klesvasker og kose meg hjemme. 

♥ På hårfronten har jeg vært sykt flink faktisk, så i dag skal det kures og vaskes. Det er ikke så kult å si høyt, men jeg har vasket håret mitt kun to ganger om bord, haha! En gang i uken altså, og det er jeg skikkelig fornøyd med. Og på bilde under ser dere fem dagers, og det er faktisk ikke så ille. 

♥ Jeg skal ordne neglene mine på føttene, for det trengs! Jeg er sånn som ordner alt hele tiden, men akkurat neglene på tærne gir jeg litt f i. Dessverre for mannen min, hehe! Jeg gleder meg til negl salongen åpner igjen!

♥ Til slutt skal jeg planlegge innlegg og videoer fremover. Jeg håper dere kan komme inn på bloggen min og heller kose dere med sminke, klær, tips, mat, baking og slikt i disse kjipe tidene!

Hahaha, se så rotete! Det gjør vondt i sjela, men samtidig er det litt deilig å klare å gi litt f i det nå, og heller ta meg av det senere. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag! Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg