Planene denne uken

God morgen dere fine!

Nå er det heldigvis bare en natt igjen, så er mannen i huset igjen. Jeg gleder meg enormt masse. Jeg kjører og henter han i morgen, så slipper han å ta tog etc. Jeg trives alene hjemme på dagtid, men så fort det blir mørkt trives jeg ikke så godt 🙁 Jeg er jo ikke vandt med å være alene lenger, siden F og jeg er sammen 24/7 ellers. Det blir i hvert fall godt å få han hjem!♥ Jeg våknet til en telefon fra mamma om at hele Skien er rødt, så vi må være forsiktige. Det er vi jo fra før, men jeg kommer til å tenke litt ekstra på det når jeg er utendørs nå. Kanskje vi burde ta i bruk maske her også? Jeg har i hvert fall fått beskjed om å komme med maske når jeg skal ordne neglene på onsdag, så det skal jeg så klart gjøre. Denne uken ser ganske så rolig ut, men noen planer har jeg.Mandag – I dag skal jeg prøve meg på en halloween makeup look! Jeg skal ha en skikkelig spa dag og freshe meg opp siden kjæresten min kommer hjem. Jeg skal også en liten tur på Spar kjøp og Rusta. Om jeg får tid så skal jeg redigere en vlog jeg har laget! Jeg vil egentlig trene i dag også, men jeg får se hva jeg rekker.

Tirsdag – Hente F i Oslo♥ Morgendagen tror jeg vi bare kommer til å kose oss sammen og lage noe god mat. Jeg savner så å spise god mat, haha! Søsteren min har også bursdag denne dagen♥Onsdag – Negler klokken 11:30. Dette gleder jeg meg til! Det er seriøst månedens høydepunkt. Hva skal vi gjøre med de denne gangen tro? Så skal vi se på maling til soverommet. Jeg har sååå lyst til å male der og gjøre det fint og cozy. 

Torsdag – Muligens en innspilling i Oslo. Krysser fingrene for at det blir noe av! Da går hele dagen til det.

Fredag – Søke på jobber. Jeg har allerede laget CV, så nå venter jeg bare på å finne noe jeg kan søke på. Jeg trenger å jobbe kjenner jeg, så jeg må bare søke på alt mulig. Jeg trenger rutiner og hverdagen! Det går ikke for meg å bare gå hjemme hver eneste dag. Så jeg krysser fingrene for at noen har behov for meg, men det er jo ikke så lett i disse tider…

Jeg kjenner meg veldig motivert på bloggfronten i hvert fall, så det er et bra tegn!  Jeg koser meg ordentlig med det. Det og strikking! Jeg er snart ferdig med en arm, så det fikk jeg gjort i går. Nesten en hel arm på en dag (ikke hele dagen da). Jeg tror kanskje jeg må sette strikkingen litt til siden for å få til bloggen, så det blir litt mindre prioritert de neste dagene. Jeg får jo slike oppheng vet dere…. Jeg kan droppe å spise siden jeg strikker, og det er ikke bra! Jeg ønsker dere en strålende mandag! Jeg elsker mandager♥ Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg