Planen i dag

Hei alle fine!

Jeg håper at dere har en fin lørdag så langt. Det har i hvert fall jeg. Jeg har brukt lang tid på å sminke meg mens jeg har hørt på musikk, så i dag blir en bra dag! Jeg elsker når jeg tar meg tid til å sminke meg leeenge, haha! Da ender det som regel opp med masse mer sminke enn vanlig, men det er jo lørdag. Haha. Jeg følte meg veldig dårlig i går kveld, og kastet til og med opp. Så jeg håper for guds skyld at jeg ikke blir syk, eller har blitt matforgiftet etter Oslo eller noe sånt 🙁 Jeg føler meg jo bedre i dag, så kanskje jeg bare hadde fått i meg noe rart.. Anyways, jeg har lagt noen planer i dag og da elsker jeg å skrive det opp på lister! Så here we go:♥ Jeg skal aller først vaske badene og støvsuge huset. Det er så deilig når det er rent og pent. Spesielt på lørdager! Så det er første prioritert. Jeg har til og med gjort klart støvsugeren og vaskemidler, så jeg starter så fort innlegget er postet!

♥ Mest sannsynlig reiser jeg en tur til Sandefjord. Jeg lengter etter familien min igjen, så jeg håper å få noen timer med de dersom jeg ikke blir over til i morgen. Jeg tar dette punktet litt på sparket!

♥ Sende noen pakker på posten. Jeg har solgt litt på Tise appen, så nå må jeg sende det avgårde. 

♥ Vaske sminkekoster og extensionsenet. Jeg vasker sminkekostene mine ganske ofte som dere sikkert har skjønt, men det er nødvendig. I tillegg så skal jeg vaske extensionsene i dag, for det er en stund siden sist faktisk. Det er jo ekte hår, så det skal jo vaskes det også. 

♥Jeg skal få unnagjort en treningsøkt, og DET skal bli deilig!Jeg ønsker dere alle en fin lørdag så lenge, så blogges vi senere!♥

1 kommentar
    1. Så flink du er med sminke! Kjempepen 😀
      Håper lørdagen din blir superfin!

      Ta gjerne en titt innom bloggen min også når du får tid og lyst <3

      Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg