– Planen i dag –

Hei dere fine! 

Jeg håper at dere alle har det fint♥ I går var jeg en tur i Sandefjord for å fikse neglene mine, så ble jeg der helt til kvelden for å sikre meg enda litt mer tid med mammaen min og søsteren min. Det var som alltid veldig koselig! Men da jeg var å ordnet neglene skulle jeg logge inn på bloggen for å oppdatere dere, så fikk jeg opp en melding om at bloggen min var fjernet. Jeg kjente et skikkelig sug i magen og ble ordentlig lei meg. Jeg har tross av alt blogget i 2-3 år nå, så om alt det skulle vært borte hadde jeg blitt veldig lei meg. Blogsoft skulle legges ned og alle bloggene ville bli fjernet stod det for noen måneder siden, men jeg trodde liksom at jeg hadde oppdatert og gjort som jeg skulle. Så i går kom jeg ikke inn i det hele tatt og jeg antok at bloggen min var helt borte.. Litt senere på kvelden kom jeg plutselig inn, og alt er her fremdeles ? Jeg ble så glad! Jeg håper bare ikke at det skjer igjen, eller at den blir slettet allikavel. Noen som vet? Så den timen jeg satt å fikset neglene var jeg ordentlig deppa, så det er jo tydelig at bloggen betyr noe, hehe! Jeg syntes det er veldig gøy å skrive, og jeg elsker å få tilbakemeldinger♥

Anyways – Bloggen lever, og det er fint. I går kjøpte jeg inn denne jumpsuiten som dere kan se på bildet under, men jeg skal dra å returnere den igjen.. Den er ganske fin, men også litt spesiell og jeg tror ikke jeg blir å bruke den så ofte. Dessuten så kostet den 499,- så den var jo ikke akkurat billig syntes jeg. Så det er planen i dag. En liten tur på Herkules for å bytte denne, hente en pakke på Kicks og kjøpe noen blomster. Når jeg kommer hjem igjen skal jeg bake sjokoladekake siden vi får gjester. Jeg elsker å ha gjester, det er liksom en unnskyldning til å bake noe digg♥♥♥

Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag i hvert fall! Nå skal jeg sminke meg (høydepunktet) så skal jeg komme meg avgårde. Vi blogges senere!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg