Planen for dagen

Hei dere fine!

Det er dessverre litt overskyet i dag, så vi har ikke fått gjort så særlig mye enda. Men det passer meg egentlig bra, for det ble kanskje litt mye vin i går…hehe. I går spiste vi på en sted som heter “the chef” og fy søren så god mat det var der! Det er en restaurant som seriøst er full av mennesker hver kveld. Det er til og med mange som velger å reservere bord der, så det er tydelig at ryktet har spredd seg. Vi spiste planke biff og det var helt fantastisk. Så vi skal absolutt tilbake dit i løpet av ferien. Det er liksom bare fire dager igjen, og det er egentlig veldig kjipt 🙁 Jeg føler virkelig at jeg fint kunne blitt her i to uker, så kanskje det blir en litt lengre ferie neste gang vi skal ut å reise. 

I dag skal vi mest sannsynlig ta bussen inn til Alanya for å shoppe litt, så det gleder jeg meg til. Jeg har faktisk ikke kjøpt en eneste ting enda, og det er nytt til å være meg. Så langt har vi liksom bare badet, solt oss, lest bok og spist god mat. Dette er en så avslappende ferie, og det er så deilig! Dersom dere vurderer å reise til Tyrkia så kan jeg anbefale Mamhutlar, for det er liksom ikke midt i alt det kaoset som er i Alanya. Der er det for det første mye dyrere, og de er mer masete der. Her er det liksom stille og rolig.  Før vi drar innover tror jeg at vi skal gå kjapt til stranden for å bade litt. Selvom det er litt skyer så er det veldig varmt, og vannet er jo så deilig. Så det skal vi nå veldig snart, så vi blogges senere!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg