Picnic by the ocean

Hei dere!

Jeg har virkelig kommet inn i en god flyt med denne bloggingen. De siste dagene har jeg fått ut to innlegg om dagen, og herregud som jeg trives med det! Jeg står opp tidlig for å planlegge innleggene og ligger godt foran skjemaet. Det er en deilig følelse det! Jeg blogger jo siden jeg syntes at det er veldig gøy, men samtidig så kjenner jeg virkelig på det dårlige humøret jeg får når jeg ikke har fått lagt ut noen innlegg i løpet av en dag. Så jeg håper at denne motivasjonen fortsetter, for jeg trives!! F og jeg har vært på en fin tur i dag. Vi pakket med oss tepper, god mat og drikke, så kjørte vi utover. Jeg elsker virkelig havet, så det var kjempe godt å være i nærheten av det igjen. Vi fant oss et sted ved Olavsberget i Porsgrunn hvor vi satt oss ned for å bare nye noen timer i hverandres selskap. Det er jo ikke så mye å finne på i disse dagene, men likevel så går dagene overraskende fort.

Her er noen bilder fra dagen våres: – Picnic by the ocean – 

Jeg håper at dere også har hatt en fin dag! Jeg vurderer å dra på plantasjen for å handle noen nye ute planter, så kan hende jeg gjør det! Jeg føler meg liksom ikke helt klar for å slå meg til ro på sofaen, haha! Men samtidig så er det deilig… Vi får se hva jeg ender opp med å gjøre! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg