Picnic at the beach

Reklame for Hunkemöller.

Hei dere fine! 

Jeg er som vanlig på vei til trening, haha… I dag har energien min vært på bunn og jeg har kjedet meg så masse. Jeg fant faktisk frem strikketøyet mitt igjen slik at jeg snart kan bli ferdig med den j**** genseren. Jeg har aldri brukt så lang tid på et plagg før, haha! Det er litt sånn som jeg skrev i et tidligere innlegg, at de gamle hobbyene mine ikke interesserer meg så mye lenger. Det går dog overraskende fort når jeg først setter i gang, så den ene armen er straks ferdig! Da begynner jeg på neste, så er det jo ikke så masse igjen. Jeg syntes alltid at det går veldig fort når alle delene er på pinnene og man bare skal fullføre plagget. Jeg gleder meg så til å kunne bruke den♥I går hadde Amalie og jeg en skikkelig koselig lunsj ute på Vøra, og jeg koste meg så masse! Det er jo tydeligvis en hetebølge her nå, så det er sinnsykt varmt i luften selvom sola ikke skinner. Det gjør meg ingenting at det ikke er stekende sol hele tiden, så lenge det er varmt. Forresten, hvor fin er ikke den nye bikinien min fra Hunkemöller? Jeg elsker den!

Jeg har overdelen i størrelse 75C, og underdelen i S. Jeg craver vannmelon så sykt om dagen, haha! Det er noe av det beste jeg vet om å spise om sommeren.

Min fine bestevenninne♥

Videre i dag skjer det ikke så veldig mye tror jeg, men muligens en god middag, film og bare venninne kos. Vi får se! Nå venter en bein økt som jeg aldeles ikke er klar for…. Jeg har så lite lyst, men jeg vet at jeg legger ned en innsats når jeg først er der. Litt PWO og en redbull, så er vi der tenker jeg. Jeg ønsker dere en fin dag videre! Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Mener å huske at du vurderte å operere nesen din før, var det en spesiell grunn til at du ikke gjorde det likevel? Har veldig lyst på neseoperasjon selv

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg