Personlig rekord

God kveld dere fine!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin fredag. Dagen her har gått veldig fort, men den har vært veldig fin. Vi kom oss opp ganske tidlig, så da vasket jeg begge badene før vi kom oss på trening. Vi trente bein i dag, og vi hadde en såå bra økt! Jeg er skikkelig fornøyd med dagens innsats, og jeg har faktisk lyst til å dra opp igjen nå i kveld for å trene cardio. Men isteden skal jeg bake makroner, haha! Jeg lager ikke makroner fordi jeg syntes det er så himla godt, men jeg har lyst til å se om jeg får det til. Får jeg det ikke til blir jeg sikkert så sur at jeg da kanskje tar en treningsøkt, hehe. På treningen i dag klarte jeg faktisk å få ny personlig rekord i to øvelser. Det skal sies at jeg nettopp har startet å trene, og jeg er veldig utrent. Men for meg var dette veldig bra, og jeg er veldig fornøyd. Jeg tok 65kg i knebøy og 120kg i beinpress. Det er egentlig ikke så mye, men igjen, jeg er skikkelig fornøyd med det og det er gøy å se fremgang. For en måned siden sleit jeg veldig i de øvelsene, og nå føler jeg at jeg har god kontroll. Jeg får jo hjelp fra F, så det hjelper veldig. Jeg er så glad for at jeg endelig har funnet gleden i trening igjen. Det gir meg så mye mer enn jeg trodde.Nok treningsprat! Dette kommer ikke til å bli en fitness blogg altså, tvert imot, men som dere vet så liker jeg å dele hverdagen min med dere og akkurat nå har trening blitt en del av den. Nå over til makroner – jeg skal lage makroner med salt karamell. Jeg tenker å dele resultatet med dere uansett, så får dere se om det gikk fint eller om det ble helt mislykka. La oss krysse fingrene! Jeg ønsker dere en fredag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg