Periode blogger

Hei alle fine!

Jeg håper at dere har det fint, og at dere gleder dere til jul! Nå er det ikke mange dagene igjen, og det er nærmere enn det føles ut. Jeg er jo på båten som dere vet, så her går liksom dagene bare av seg selv og jeg tenker ikke over hvilken dag det er. Det har heldigvis gått opp for meg at jeg har fullført fredagen, så kun lørdag og søndag gjenstår. Som jeg har skrevet tidligere, så kan vi dra fra båten på lillejulaften, være hjemme hele julaften, og så dra tilbake 1.juledag. Da vi kommer ombord igjen gjenstår det enda en uke med jobb, så står tre uker med fri for tur! Herreguuud, det skal bli godt! Det er faktisk litt å gjøre disse dagene, siden mange skal hit og dit nå i julen. Så jeg har ikke fått noe tid eller energi til å oppdatere dere… Jeg er tydeligvis en periode blogger. For når jeg er hjemme kommer det jo 1-2 innlegg hver dag, mens når jeg jobber kan det gå dager uten at dere hører noe.. Det er ikke så lett å holde bloggen gående når jeg er her, men jeg håper at dere forstår. (Jeg har en hårbørste i lommen, dersom noen skulle lure…:) 

Det er faktisk ganske lenge siden at jeg gledet meg så masse til julaften. Jeg gleder meg så himla mye til å feire sammen med kjæresten min, og min familie. Det har vi aldri gjort sammen før, så jeg føler meg som et lite barn. Det kommer til å bli så hyggelig! Samtidig gleder jeg meg masse til god mat, gaver og familietid. Koselig! En annen ting som er veldig positivt er at jeg elsker den nye hårfargen min. Jeg vet at jeg skrev at jeg hatet den og skulle klage, men fargen har gitt seg litt i vask og nå passer der helt perfekt med extensionsene mine. Mitt eget hår har til og med vokst litt, men etterveksten syntes nesten ikke på grunn av at fargene stemmer så! Jeg er så glad. Denne fargen  føler jeg at jeg kan leve med en god stund.  Det er så fint å blogge igjen, og hver gang jeg åpner macen får jeg en god følelse, og kjenner at jeg vil mer. Men motivasjonen til å ta den opp er en annen ting..Anyways. Jeg ønsker dere en helt fantastisk helg, så håper jeg at vi blogges snart!♥ I morgen er det full båt og fult kjør, hehe..Men da går tiden fort, og jeg forbrenner kalorier. Vinnvinn situasjon det!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg