Pakket og klar

God morgen dere fine!

Jeg håper at det står bra til med dere. Jeg måtte plutselig jobbe i går også på grunn av at en kollega ble syk.. Så fikk jeg besøk av søsteren min senere på dagen, og vips så fløy den dagen unna! Jeg fikk ikke engang med meg Skal vi danse finalen, men den skal jeg ta igjen senere. Jeg har fått oppheng i “Ex on the beach” igjen, så jeg ser på det konstant mens jeg gjør andre ting rundt i huset..(-: I går fikk jeg pakket kofferten min og gjort meg klar for nok en tur til Kiel. Som dere vet så er F om bord, og jeg er jo permittert… Jeg lengter så etter han, så jeg drar like gjerne for å besøke han!Mamma ville gjerne være med igjen, og det er selvsagt greit! Så koselig å få mor og datter tid igjen♥ Det er veldig strengt om bord med tanke på munnbind osv, så vi skal så klart  være forsiktige. Vi skal egentlig bare dra for å få handlet litt, spist god mat og kose oss sammen. Jeg tar med strikketøyet og mamma tar med en bok. Høres ikke det koselig ut?♥ Jeg gleder meg i hvert fall!Det eneste som er veldig kjipt er at det er meldt rundt 4-5 meter høye bølger… Det skal sies at jeg har vært ute i mye mer enn det, men det er aldri noe gøy når man skal på tur for å kose seg.. Vi skal så klart ta en pille, for jeg kan bli sjøsyk i og med at jeg ikke har vært på sjøen på flere uker.. Krysser fingrene for at vi slipper unna det værste været. Jeg skal prøve å ta flere bilder og dokumentere litt denne gangen, så får dere sett litt hvordan det er om bord! Jeg ønsker dere en veldig fin søndag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg