På vei til..

Hei fra toget!

Herregud så fort dagene går.. Jeg føler at jeg ikke har fått gjort noen ting siden vi kom hjem fra jobb på onsdag. Det er liksom så mye som jeg skulle ha gjort, men energien er ikke der.. Heldigvis begynner det å hjelpe litt og jeg klarer snart å “lande”. Dere er sikkert lei av å høre om det, men det er slik jeg har følt det da. I går hadde vi gjester så da fikk jeg selvsagt gjort en god del, som å vaske vinduer og slike ting. Så det var fint! Men uansett: Nå sitter jeg på toget på vei til favorittbyen ♥ Jeg skal til Sandefjord for å være litt med familien. Søsteren min og jeg har en del besøk å ta igjen, så det skal vi få gjort i dag. Jeg gleder meg veldig til å se alle igjen, så det blir koselig. Det er liksom ikke så lett å treffe alle når man jobber sånn som meg, i tillegg til å bo i en annen by. Men jeg gjør mitt beste. Jeg ville bare innom å si hei, så blogges vi mer senere i dag. Forresten – Den nye togbanen er en drøm å kjøre, det går så fort! Før tok det godt over en time fra Sandefjord til Skien, nå tar det seriøst ikke mer enn 40 minutter. Fantastisk! Jeg planla å ta den gamle bilen min i dag, men da jeg så at tre av fire hjul er punktert så kom jeg til fornuft. Jeg er forresten ute etter en ny bil (hvit Audi A1), så skrik ut dersom noen har en 🙂 Jeg håper at dere alle får en fin søndag, så blogges vi senere♥ (Husk at jeg setter utrolig stor pris på forslag til innlegg, eller innlegg dere ønsker at jeg skal skrive, så kommenter gjerne♥)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg