På tur med vektvest

Hei dere!

Jeg skal straks komme i gang med middagen, men jeg tenkte å oppdatere dere litt først. Jeg har nettopp kommet hjem fra en lengre tur med min nye turkamerat, nemlig en vektvest! Denne er fra Tighst.no og er på 20kg. Siden treningssenterne er stengt så har jeg vært i skikkelig lite aktivitet og nesten ikke trent noen ting.. Så jeg bestilte hjem denne vesten og det får fart på sakene! Vi låner jo Ludvig nå også, så da passer det perfekt å bare ta på seg denne vesten når vi skal ut å gå tur. I dag gikk vi i 50 minutter, så jeg ble ordentlig varm og kjenner det i kroppen nå! Siden Ludvig er en liten hund kan jeg ikke løpe og pushe han for hardt, så joggeturene tar jeg alene. Jeg jogger dog ikke med 20kg, haha! Denne har 10 vekter på 2kg hver, så du av vekt helt ned til 2kg. Jeg startet på 10 kg, men hadde 16kg på dagens tur. I morgen skal jeg ha en powerwalk med 20kg, og det ser jeg frem til!Et lite minus er at den ser ut som en bombevest.. Jeg føler meg litt rar når jeg går med den, men etter hvert bryr jeg meg nok ikke om det. Den passer heller ikke under jakkene mine, så jeg lurer på om jeg skal bruke en refleksvest over. 

Så langt er jeg skikkelig fornøyd! Jeg har allerede vært på noen turer med den, og flere skal det bli! Det diggeste er å ta den av når jeg er kommet hjem igjen, haha! Ellers i dag har vi fått kjøpt enda mer maling…Det gjenstår et strøk på en vegg, så er det ferdig!! Så skal vi begynne å beise veranda, male gjerde, male balkong, rekkverk.. Ja, litt av hvert!  Åhh, nå venter deilig kremet pasta med kylling. Yummy! Jeg håper at dere alle har det fint. Vi blogges ♥

1 kommentar
    1. Hvor mye betalte du for neseoperasjon og fikk du det resultatet du ønsket? Er du fornøyd, var det verdt pengene synes du? Har plan om å operere selv til høsten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg