På bedringens vei

Hei og god lørdag! Jeg håper at dere har det fint. Jeg kom meg heldigvis hjem fra sykehuset i går, så jeg slapp å bli over natten. Det ble ganske så mange timer på sykehuset i går, men det var verdt det da de faktisk fant ut av hva som forårsaket smertene. Det var det jeg hadde mistanke om, og det er at jeg hadde en cyste på eggstokken som sprakk. Jeg har som sagt tidligere kjent på disse smertene før, men i går var det helt uutholdelig. I tillegg så prøver jeg å finne ut av om jeg kan ha gluten eller cøliaki, så så jeg trodde det kunne være en reaksjon på at jeg drakk melk igjen i går. “Heldigvis” var det bare en cyste, og ikke noe mer alvorlig enn det. Det er alvorlig nok, siden det er helt ubeskrivelig vondt. Flere jeg har snakket med har opplevd det samme, og flere av sykepleierne jeg snakket med i går hadde også måtte bli hentet i ambulanse når det skjedde med dem. Jeg skal tilbake for flere undersøkelser og for å få mer informasjon. For jeg har også fått påvist endometriose, så det må jeg få mer info osv om. Bare det å få et svar på hva som skjedde med meg føles veldig bra, for jeg ble som sagt redd da det stod på som verst. Det ga seg etter hvert på sykehuset, men da jeg kom hjem igjen fikk jeg ekstremt vondt.. Jeg fikk heldigvis med meg en del smertestillende, men i går kveld hjalp ingenting. Selv på sykehuset fikk jeg to doser med morfin, og likevel kjente jeg smertene godt. Så dere kan tenke dere hvor forbanna vondt dette er.. Jeg krysser fingrene for at det er lenge til det skjer igjenHeldigvis hadde jeg sminket meg full glam i går, så jeg følte meg fab, haha! Heldigvis føler jeg meg kjempe mye bedre i dag, det eneste er at jeg er litt øm i magen og har veldig vondt i hånda etter at ambulanse mannen stakk nålen feil inn i hånda mi 🙁 Jeg håper at alt står bra til med dere! Vi blogges senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg