Overraskelse fra kjæresten min

Hei dere fine!

Åhh, gjett hva jeg skal i morgen!? Jeg føler meg så utrolig heldig om dagen♥ Jeg har nettopp kommet hjem fra Sandefjord, og jeg kom hjem til rent og ryddig hjem. Sushi på bordet og en fin overraskelse. Siden jeg har bursdag om bord i år, så bestemte F seg for å gi meg gave allerede nå. Han tar meg med på Farris bad i morgen! Vi skal ha spa behandling, tre-retters middag og koselig rom. Jeg gleder meg så! Jeg har så lenge hatt lyst til å dra dit, så nå får jeg endelig gjort det. Vi kommer til å kose oss glugg! Vi skal bade masse og bare nyte tiden sammen. Vi har jo mye tid sammen ellers også, men jeg syntes det er veldig viktig å gjøre slike ting sammen også. Jeg har også vært i Larvik for å fikse vipper og bryn i dag, så nå føler jeg meg fresh og fin.

Siden F har gjort alt av husarbeid så skal jeg bare sette meg ned og fortsette å strikke. Så deilig!! Jeg ser frem til denne kvelden, så ser jeg skikkelig frem til å bare vandre rundt i badekåpe i morgen♥ Jeg håper at dere har det fint! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg