OSLO

Hei dere fine!

Endelig klarte jeg å logge meg inn på bloggen. Det klarte jeg ikke i går, så jeg fikk ikke oppdatert dere. Jeg prøvde i hvert fall, men da det ikke gikk etter tjue forsøk så ga jeg opp.. Jeg fikk billetter til “Nytt på nytt” og en natt på hotell av F i julegave, så det er hva vi har gjort det siste døgnet. Vi kjørte innover rundt 12:00 i går og sjekket inn på Comfort Hotel Karl Johan. Vi gjorde ikke så mye annet enn å komme oss til NRK lokalene også spiste vi middag. Vi møtte faktisk et vennepar der, så det var hyggelig. Selve Nytt på nytt var ganske gøy, og det er jo gøy å se hvordan det funker i virkeligheten. Det blir jo spilt inn på torsdager, men sendt på fredager. Etter “showet” dro vi på Big Horn for å spise middag. Jeg er jo egentlig veldig glad i maten de serverer der, men i går ble vi faktisk veldig skuffet begge to.. Kjøttet mitt var for mye stekt, F sitt var rått og generelt var det ikke så bra. Så det var skuffende og kjipt, men det går fint.Hotellet lå perfekt til, så dersom noen av dere skal en tur til Oslo så kan jeg anbefale dette hotellet! Skikkelig sentralt og enkelt å finne frem. Vi spiste en grei frokost før vi gikk en tur ut i gatene igjen. Det høres jo ut som at jeg er den turisten, men det er jeg jo nesten. Jeg er veldig lite kjent i Oslo og planen var ikke akkurat shopping og sightseeing. Jeg kjøpte kun en kjole fra Kouture og noen nye vipper fra Loco. Kjolen var på salg til 399, førpris på disse er jo over 1500, så jeg slo til;) Vi er tilbake i Skien igjen nå og skal bare slappe av resten av kvelden. I morgen skal jeg mest sannsynlig en tur til Sandefjord igjen, men jeg er litt usikker. Nå begynner det å nærme seg jobb igjen, så de gjenstår å nyte de siste dagene skikkelig altså! Jeg håper at dere alle har det fint, og jeg ønsker dere en super fredags kveld! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg