Onsdag

God dag dere!

F og jeg har nettopp kommet hjem fra en liten bytur. Vi hadde noen ting som vi måtte handle inn, så vi dro ut for å gjøre det sammen. I tillegg så tok vi en lunsj siden vi begge var litt sultne. Vi dro på Jimmy´s i Porsgrunn og spiste kylling snadder som var dagens rett til 129kr. Da er det plutselig “greit” å spise ute selvom vi begge er enige om at vi må slutte med det. Vi er egentlig ganske flinke til å lage middag og mat generelt hjemme, men i dag ble det slik. Vi er invitert bort på middag hos mormor og bestefar litt senere i dag, så vi skal snart kjøre til Sandefjord. Det blir koselig! Da får jeg sett dem, og mamma før vi skal ut på sjøen igjen om en uke. Egentlig så skulle vi jo dratt i dag, men på grunn av at vi jobbet tre uker i julen, så har vi tre uker fri nå. Det er så sinnsykt deilig å vite at vi har enda en uke som vi bare skal kose oss på. Så er vi tilbake til 14/14. Jeg føler meg ikke klar for jobb enda, så jeg er rimelig glad for at jeg har enda mer tid til å nyte hjemme. Vi har egentlig ikke så mange planer før jobb utenom en tur til Oslo i hvert fall.  (Bildene er fra cafe besøket våres i går da vi ventet på min nye bil.)Ellers skjer det ikke så mye annet om dagene. Jeg begynner å bli lei av hårfargen min som vanlig og vil farge det, men jeg skal prøve å holde ut. Jeg ønsker så sterkt at mitt eget hår skal vokse og bli langt til sommeren. Jeg vet at det ikke kommer til å bli veldig langt, men en forskjell i hvert fall hadde vært fint. Jeg ønsker dere en fin dag videre, så blogges vi!♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg