One more day until friday

Hei dere fine♥

Først og fremst – tusen takk til alle dere som har sendt meg meldinger i dag! Det betyr så mye og jeg føler meg hundre ganger bedre etter å ha snakket med mange av dere i dag. Et brudd er aldri noe gøy, men det blir på en måte lettere når jeg har så mange gode mennesker rundt meg. Dagen i dag startet med jobb, så dro jeg for å lunsje med en god venninne. Det var sååå koselig og jeg gleder meg til vi skal sees igjen. Jeg har også funnet et spisebord med stoler som jeg vil ha, så jeg tror det er i hus om ikke så lenge. Det skal bli så godt å kunne sitte ved et bord og spise, haha! Hvor fint er ikke dette skiltet forresten? Det kommer til å bli flittig brukt fremover, det er jeg sikker på. Jeg har faktisk hatt noen motivasjons quotes der i det siste for å minne meg selv på at alt kommer til å bli bra. Jeg kjøpte det på Jysk.Jeeeeg har tjuvstartet helgen litt og spiser smågodt. Noen dager spiser jeg bra, andre dager spiser jeg ingenting og i dag spiser jeg godteri. Det er vel slik det er I guess. Blir liksom ikke det samme å lage store middager til bare meg selv, men kanskje etter hvert trives jeg med det også. Tiden får vise. Nå skal jeg av gårde for å kjøpe noe elektriske greier til leiligheten. Jeg aner egentlig ikke helt hva det heter, men jeg får ikke tv eller internett.. Så skal jeg møte søsteren min senere. Jeg håper at dere får en veldig fin torsdag videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg