Obsessed

Reklame for Hunkemöller 

Hei dere fine! Jeg håper at alt står bra til med dere. Jeg har det veldig bra og er i et veldig godt humør i dag kjenner jeg. Da jeg kom hjem fra jobb i stad begynte jeg å rydde og vaske, så nå er leiligheten ren og pen igjen♥ Noen dager har jeg seriøst ikke energi til å sette kaffekoppen inn i oppvaskmaskinen engang, mens andre dager får jeg raptus og tar absolutt alt sånn som i dag. Det eneste som gjenstår er vinduene, så de skal jeg ta litt senere i dag. 

Her om dagen fikk jeg tilsendt dette undertøyet fra Hunkemöller, og hvor sykt fint er det ikke?! Jeg elsker bhér uten spiler, og denne er seriøst her perfekt. En liten fun fact om meg – jeg går 98% av tiden med undertøy som matcher. Har dere noen gang spilt kortspillet som heter “Jentekveld”? Det står det på et kort “kast til jenta som har på matchende undertøy”, den får jeg alltid, haha! 

Trusen er sykt fin og jeg elsker at den er så høy på livet. Jeg syntes at man får så utrolig fine former når trusene går over hoftene. Dette settet kommer i hele ti andre farger! Jeg har det i fargen lilla og jeg har M i bhèn og S i trusen. Det er true to size og de har så masse fint på nettsiden nå! De selger også mange fine bikinier, og jeg gleder meg til å vise dere den jeg har fått tilsendt! Åhh, jeg er obsessed! Nå skal jeg pakke litt greier, så skal jeg hente Amalie for å dra på piknik. Senere skal jeg garantert trene, så har jeg faktisk lyst til å bake noe! Det er veldig lenge siden sist, men kjenner jeg meg selv rett så frister det svært lite med noe søtt når jeg nettopp har trent… Så kanskje jeg heller baker i morgen eller på lørdagen, vi får se! Det har vært så mye som har skjedd de siste månedene at jeg har mistet interessen for mine gamle hobbyer som strikking, lesing og baking….Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg