Nytt til sommergarderoben

Hei dere fine!

Akkurat nå sitter jeg toppløs å blogger…. Jeg har så forbanna vondt i den nye tatoveringen!:-( Den er ganske stor, og som dere vet, så får jeg infeksjon så fort en flue ser på meg. Den er litt rød, men ellers ser den fin ut. Jeg passer på å ikke smøre den for ofte, og vasker den med nøytral såpe. Jeg håper at den roer seg kraftig ned snart, for det er så slitsomt å ha vondt. Dessuten kan jeg bare glemme å bruke bh, så jeg har snart vært en uke uten, haha! Jeg var på sykehuset i Oslo i stad, så for å oppsummere det kjapt så blir det ingen operasjon før det eventuelt blir et større problem for meg. Jeg måtte en tur på Hvaltorvet for å bytte batteri på en klokke, så da gikk jeg en tur innom noen butikker i mellomtiden. Hvor søt var ikke denne toppen? Den kjøpte jeg på Hm.Dette må være min nye favoritt! Jeg gleder meg så masse til å bruke denne i sommer♥

Du finner den HER.

Den kommer også i DENNE fargen, og jeg vurderer sterkt å kjøpe den også… 

Denne er også superfin og sommerlig. I sommer skal jeg bruke mye mer farger. Det er jo så fint! Klesskapet mitt inneholder for det meste klesplagg som er hvite, beige eller grå.. Kjolen finner du HER.  Toppen under finner du HER.

Det var mitt lille innkjøp! Nå skal jeg dra for å hente en pakke på posten. Jeg håper at dere har det fint, så ønsker jeg dere en fin dag videre! Vi blogges♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg