Nytt til høsten

God kveld dere!♥

Samme som i går, så er jeg nettopp ferdig på jobb og snart klar for å sove. Jeg ville bare innom her i dag også. Jeg gleder meg sååå masse til å komme hjem for å blogge ordentlig og lage flere youtube videoer. Det blir så bra! Håper jeg i hvert fall. Jeg har flere ideer på videoer jeg skal lage til youtube kanalen min, men dersom dere har noen ønsker så vil jeg gjerne høre de! Jeg har bestilt hjem litt ny sminke fra “Blivakker”, så det tenkte jeg å teste ut. Så skal det jo endelig komme ut en video angående el sparkesyklene til F og jeg. Jeg har så mye å se frem til nå, så tirsdagen kan virkelig ikke komme fort nok! Da jeg kom på jobb i dag var jeg helt sikker på at det var torsdag, så det var litt av en nedtur da jeg fant ut av det bare var onsdag. Men nå er det torsdag, og helgen er snart i gang. Det betyr at det bare er en liten helg igjen, så er vi hjemme igjen. I cant wait! Men uansett – Under ser dere bilde av en genser jeg nettopp klikket hjem! Jeg kjøpte den i offwhite, fra Bikbok. Jeg syntes den var så fin, også tok jeg ikke sjansen på at den er i butikken når jeg er hjemme. Derfor klikket jeg den like gjerne hjem, så er jeg sikret. Jeg syntes at den ser så deilig ut, er dere ikke enige? Jeg gleder meg til å bruke den, selvom jeg håper at det er for varmt for det enda. Når jeg kommer hjem skal jeg gå igjennom garderoben igjen, og oppdatere Tise skikkelig. Jeg trenger virkelig ikke alle de klærne som er i skapet, hehe. Jeg ønsker dere en super torsdag. Vi blogges♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg