Nytt kjøkken medlem

God morgen dere♥ 

Mange av dere er sikkert på skolen eller jobb, og har kommet godt igang med dagen. Vi derimot har nettopp stått opp og satt oss ned med en kopp kaffe hver. Jeg føler meg som et eldre ektepar…. Men så fort jeg er ferdig med dette innlegget her har jeg planer om å ta meg en liten treningsøkt før jeg steller meg og gjør meg fin. Det er jo valentinsdagen i dag! Jeg har ærlig ikke merket noe til det enda, haha! Men planen er å ha det litt ekstra koselig sammen i dag. Om vi skal spise hjemme eller ute har vi ikke bestemt oss for enda, men det er jo like koselig å spise hjemme som ute. Så vi får se! Uansett: Vi har fått et nytt kjøkken medlem!Jeg vet ikke om det er bra eller dårlig, men denne får meg til å drikke kaffe… Jeg drikker adri kaffe og hadde ikke planer om å begynne heller. Jeg har liksom innbilt meg at kaffe ødelegger tennene og slike ting, men selv de fineste menneskene drikker det jo. Så hvorfor ikke. I tillegg så er det bra for forbrenningen, så jeg skal altså begynne å drikke kaffe. Dette er en super fin espressomaskin som lager veldig god kaffe. Vi har alltid bare hatt en moccamaster, så det passet seg med en ny en. I tillegg så kan man steame melkeskum slik at man kan lage latte etc. Det går også fort å få varmt vann til te eller kakao. Den lager også to kopper samtidig dersom man trenger det. Jeg er skikkelig fornøy! I tillegg så pynter den jo litt opp på kjøkkenet. Kan kjøpes HER.Nå skal vi få i oss litt frokost slik at dagen kan starte. I dag føler jeg at jeg har masse energi, så dette blir en bra dag. Jeg ønsker dere alle en super dag så langt, så blogges vi senere i dag!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg