Nyter mens vi kan

God kveld dere fine♥

Jeg håper at dere har hatt en fin dag! Vi bestemte oss for å reise ut med båten, så vi fant fort en holme hvor vi ble liggende hele dagen. Det er meldt enda finere i morgen, så det er en sjans for at dert blir en gjentagelse av denne dagen i morgen også. Vi koser oss så når vi er på vannet sammen! Vi kjøpte med noen salater og litt snacks, så da er jeg egentlig good to go hvor som helst! Det er jo snart tid for en kaldere årstid, så vi passer på å nyte disse dagene litt ekstra. Neste gang vi kommer hjem fra sjøen er det september allerede, tenk på det! Herregud så fort det går…

I og med at det var delvis skyet fikk vi en hel holme for oss selv. Det er så deilig! Vi badet dessverre ikke, men i morgen har jeg troa.Jeg hadde så klart med meg boken min, og strikketøyet. Kjerring 🙂Nå venter et bad og en episode av Housewives of Beverly Hills. Jeg bader hver kveld nå, og jeg elsker det! Det er det jeg savner mest når jeg er om bord på jobb, å ha badekar… Derfor får jeg bade og kose meg ekstra når jeg er på land. Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg