Nye, billige favoritt vipper!

Annonse

Hei dere fine!

Jeg håper at dere har det fint. Det går fint med meg! De siste dagene har jeg jobbet, og jeg har ikke klart å forhånds skrive noen innlegg. Derfor har det vært litt stille her de siste dagene. Dessuten så blir jeg faktisk litt sliten av en hel dag på jobb, så da frister det å bruke fritiden min på å strikke og slike ting. Nå venter noen dager med fri, men dersom jeg blir ringt etter stiller jeg så klart opp. De neste fridagene mine skal jeg bruke på å vaske, og ordne her hjemme samt strikke. I og med at jeg har vært tidlig ute av huset og sent hjemme, så har jeg ikke hatt så mye tid til husarbeidet, så det skal bli godt å komme back on track på den fronten i morgen. Jeg vil tipse dere om mine nye favoritt vipper! Jeg finner ofte et par som jeg bruker dag inn og dag ut i mange måneder. Helt frem til jeg finner noen jeg syntes er enda finere enn hva jeg hadde, og det gjorde jeg her om dagen! Disse er faktisk fra Spar kjøp, av alle steder! De er også å få tak i hos Cubus, og koster knappe 79kr!Jeg bruker alltid DETTE  vippe limet og syntes at det er best! Jeg har brukt andre typer før, men da kan de faktisk løsne litt innerst og det finner ikke noe mer irriterende enn det… Med det limet sitter de perfekt på frem til jeg tar dem enkelt av på kvelden. Disse vippene er perfekte til hverdags, men dersom jeg skulle på dratt på fest eller pyntet meg skikkelig hadde jeg gått for mine absolutt favoritter som er DISSE.Er de ikke fine? Jeg syntes de er døds fine. I tillegg er de lette å ha på og ikke irriterende. Jeg elsket modellen som het “Style” før jeg testet ut “Charisma” som nå er min favoritt som jeg bruker hver dag. Det jeg elsker med å bruke slike vipper og ikke vippeextensions er at jeg kan bytte på modeller for forskjellige “looker” og jeg kan vaske og gni meg i øynene uten at vippene detter av.. Nå skal jeg kose meg med Farmen og strikking. Jeg har noen prosjekter som må være klare før julaften, så nå må jeg bare strikke til krampa tar meg, haha! Jeg ønsker dere en fin søndagskveld. Jeg gleder meg masse til i morgen, og mandag! Mandager er virkelig best! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg