Ny video! – Tester ut ny sminke

God morgen dere!

Når jeg skriver dette så har vi nettopp våknet på hotellet. Jeg tenkte å skrive ferdig dette innlegget nå siden vi tross av alt skal være på farten i dag også. Akkurat nå nyter vi litt tid i hotellsengen før vi skal ned for å spise frokost. Så er det av gårde mot Norge igjen. Men først hååååper jeg at vi stopper på Sephora. Jeg var ikke klar over at det var her da jeg var her forrige gang, men det står at det er 10 minutter unna her vi er nå. Så planen er å dra kjapt dit for å handle litt, så kjører vi mot Norge. Senere i dag skal vi møte noen venner som vi skal dra på “Mersmak” med sammen. Det er en matfestival som er i Skien sentrum nå, så planen er å ta noen øl og litt mat. Det blir så hyggelig! Men først så tenkte jeg å dele denne videoen med dere. Jeg syntes det er sååå gøy å teste ut ny sminke, så endelig fikk jeg kjøpt noe jeg hadde ønsket meg for å teste det ut. Jeg har skikkelig lyst til å fortsette med Youtube, så jeg håper dere også syntes at det er gøy? Vi holder på å vloge om denne turen til Gøteborg blant annet, så skal vi så klart lage vlog når vi er i Tyrkia! Det tror jeg kan bli bra:-) 

Jeg håper at dere liker videoen! Abonner gjerne på kanalen min, da blir jeg skikkelig glad!!♥ Vi blogges senere <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg