Ny video – Slik fester jeg mitt extensions!

Hei dere fine!
I dag var jeg faktisk ute av huset før 10:00 og det var så deilig. Med den jobben jeg har så er det fort gjort å sove litt lenger, spise en bedre frokost og ikke komme seg ut av huset før rushtiden. Så jeg er veldig fornøyd med å være i farta så tidlig. Jeg måtte en tur på Herkules, så måtte jeg en kjapp tur om bord på båten der jeg jobber for å skrive en søknad. Så kom jeg endelig hjem igjen (haha), og siden har vi bare spist middag og ordnet litt hverdagsting. F har ikke vært hjemme denne helgen, så det var veldig koselig at han kom hjem i dag. Man skulle tro at jeg elsket å være litt alene siden vi tross av alt er sammen 24/7, men nei. Jeg hater å sove alene, og de 45 minuttene jeg er alene på brun og blid holder i massevis for meg. Det er jo positivt at det er sånn, er det ikke? Det er så mange som tenker “Å herregud” når jeg sier at jeg savner kjæresten min etter en dag alene, men de som sier det har vel aldri hatt det så bra som vi har det 😉 Men anyways! Her kommer en ny youtube video hvor jeg viser dere hvordan jeg fester mitt extensions. Jeg filmet denne i går, og lastet den opp på 2 minutter. NO JOKE! Det nye internettet våres er helt sykt. Før brukte jeg over et døgn på å få lastet opp en video, og da var den som regel blitt avbrutt gjennom natten, så det at det tar to minutter nå er fantastisk. 

Hva syntes dere om videoen? Jeg vil såååå gjerne vite hva dere syntes! Husk å abonner på kanalen min, det gjør meg så glad! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre. Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Elsket hvordan patenten og resultatet ble med både extension lengden ble og hestehalen 😍 du kledde det såå mye! Men hvis jeg skal være ærlig så kler du mer og ikke ha pannelugg, samt at det panneluggen så litt falskt ut 😮 Men fin er du usnsett 😍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg